turbotracker.dsp bevat minder nieuwspostings?

Pagina: 1
Acties:

• Hoppie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik krijg sinds vandaag foutmeldingen in m'n javascriptje dat de turbotracker parsed. Blijkbaar worden er sinds vandaag minder nieuwspostings in de xml-file gezet?
Klopt dit?

Heb m'n sciptje maar zo aangepast dat ie ook met minder dan 10 postings werkt, dus een probleem is het niet. Wel jammer.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:16

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Het zou er ook aan kunnen liggen dat er gewoon te weinig nieuws is gepost...deze dagen zijn nogal nieuwsarm, aangezien de hele westerse wereld zo'n beetje stil ligt :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Hoppie
  • Niet online
Verdwijnen er dan nieuwsposts na een bepaalde tijd van tracker? Ik dacht dat ie gewoon de laatste x-aantal bevatte onafhankelijk van het aantal posts per tijdseenheid.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:16

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Dat zou wel logisch zijn, maar het zou ook zo kunnen zijn als bij de pricewatch-updater. Die kijkt ook alleen naar updates van de afgelopen tijd, in verband met het grote aantal door te worstelen results als dat niet gebeurt. Femme heeft daar net een wijziging voor de PW in gemaakt:
02-01: Aanpassing gemaakt in de pricewatch-query voor de update tracker zodat de update tracker niet kan leegraken als er lange tijd geen prijzen in de pricewatch zijn toegevoegd (zoals 's nachts of bij oud & nieuw :) ).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Hoppie
  • Niet online
Heb ik gelezen inderdaad. Zal ie dan ook wel voor de turbotracker hebben gedaan.
Geen probleem verder, als er weer meer nieuws is, dan zie ik het wel.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De turbotracker laat altijd het nieuws van de laatste twee dagen zien. Als er weinig nieuws is gepost heeft de turbotracker dus ook weinig headlines.
Pagina: 1