Toon posts:

Waar blijft mijn geluid? (TV-out) 2!!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
- ik heb een kabel die begint met een zwarte plug(één dus) en eindigt in zo'n rode en een witte plug die heb ik op mn tv aangesloten, die zwarte zit in mn geluidskaart, moet ik dan verder nog iets instellen? want ik heb nu nog geen geluid..

- de geluidskaart is: Creative Soundblaster Live Player 5.1 bulk

- Het is zo'n kabeltje met aan de ene kant een discman aansluiting (ja, net zoals je boxen) en aan de andere kant 2 tulp stekkertjes

Verwijderd

Die zwarte die je in je geluidskaart doet moet je in wel in de Audio-out doen.. das uit mijn hoofd het 4e gaatje.. Dan moet het gewoon werken.. Dit had je denk ik ook in de search kunnen zoeken..

• Nightcrawler28
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 12:08
das een 3.5 mm stereo jacketplug aan de ene kant
en 2x tulp plug aan de andere kant
wit = links audio
rood = rechts audio

je moet hem in je line out stoppen van je soundblaster en die ook aan zetten in je windows volume regeling!
als je geen line out hebt kan je ook je speaker out gebruiken..

] systeem spec's

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:06

Sport_Life

Solvitur ambulando

Als je m in de groene uitgang doet van je geluidskaart, hoef je niks op je pc in te stellen verder. Het ligt dus aan de kabel of aan de tv...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ga ajb toch eerst nog eens goed zoeken in manuals etc, en zoek anders ook ff op GoT of met Google, en als je er dan nog niet uitkomt kan je weer een nieuw topic openen, maar dan ook echt duidelijk (zie ook: * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *)

Dit topic is gesloten.