Beeld en zo doet t allemaal, maar mijn geluid blijft gewoon spelen op de boxen van mn computer.. Bij TV-tool kun je iets instellen met geluid, maar ik zou me god niet weten hoe dat moet staan. Kan iemand ff nakijken hoe die instellingen bij hem zijn?
Heb je wel een geluidskabel van je pc naar je tv getrokken?
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
nee, maar er zit als t goed is een zwarte ingang achterop een geforce2 mx400 daarin heb ik het geluid gedaan (witte en rode zitten samen in één zwarte plug
Pssst....afaik gaat er helemaal geen geluid over je videokaart 
Sinds wanneer is een videokaart ook een geluidskaart? Je zult naar alle waarschijnlijkheid een kabeltje van je soundkaart naar je tv moeten trekken...
Sinds wanneer is een videokaart ook een geluidskaart? Je zult naar alle waarschijnlijkheid een kabeltje van je soundkaart naar je tv moeten trekken...
edit:
1 Zwarte plug? Mini-jack zeker...doe die in je geluidskaart (spk-out of line-out) en klaar.
1 Zwarte plug? Mini-jack zeker...doe die in je geluidskaart (spk-out of line-out) en klaar.
[ Voor 22% gewijzigd door Mentalist op 02-01-2003 19:21 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
geluid uit je geforce2 mx??Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 19:18:
ik ben niet zo dom als ik ben hoor
nee, maar er zit als t goed is een zwarte ingang achterop een geforce2 mx400 daarin heb ik het geluid gedaan (witte en rode zitten samen in één zwarte plug
je moet nog altijd je geluid uit je geluidskaart halen
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 19:18:
Geluid op videokaart?
offtopic:
Xander gaat eens proberen om een tweede monitor op zijn geluidskaart aan te sluiten
Xander gaat eens proberen om een tweede monitor op zijn geluidskaart aan te sluiten
[ Voor 16% gewijzigd door Xander op 02-01-2003 19:21 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
geluid haal je bijvoorbeeld door een jack-tulp kabel te gebruiken
dus een jackkabel die splits naar 2 tulp kabels.
die zwarte kabel achter op je geforce is waarschijnlijk de s-video kabel.
daar zitten 4 aders op. deze zijn alle 4 voor beeld.
dus een jackkabel die splits naar 2 tulp kabels.
die zwarte kabel achter op je geforce is waarschijnlijk de s-video kabel.
daar zitten 4 aders op. deze zijn alle 4 voor beeld.
[ Voor 84% gewijzigd door job op 02-01-2003 19:22 ]
LOL Je moet idd ff een kabeltje van je soundcard naar je tv trekken. Het is zo'n kabeltje met aan de ene kant een discman aansluiting (ja, net zoals je boxen) en aan de andere kant 2 tulp stekkertjes
.
[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 02-01-2003 19:22 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
Verwijderd
blijkbaar ben je niet zo slim als je denkt want dit zou je toch wel weten dat er geen audio op je video kaart zit hopelijk heb je die uitgang/ingang niet opgeblazen van je videokaartVerwijderd schreef op 02 January 2003 @ 19:18:
en je hebt toch wel een handleiding van je eigen videokaart dan had je zo kunnen lezen dat er geen ingang cq uitgang voor audio op je videokaart zitten
OKOKOKOK IK HEB WEER EENS IETS VERKEERDS GEZEGD:S, meteen vijf replys in een minuut!
Iek heb ze in mn geluidskaart gestopt tevreden? In mn Creative Soundblaster Live Player 5.1 bulk
Ps. ze hadden m beter Player 4 live kunnen noemen (en ik weet wel dat je life met een f schrijft) maar ik wil nu normaal antwoord..
Iek heb ze in mn geluidskaart gestopt tevreden? In mn Creative Soundblaster Live Player 5.1 bulk
Ps. ze hadden m beter Player 4 live kunnen noemen (en ik weet wel dat je life met een f schrijft) maar ik wil nu normaal antwoord..
ok vertel hoe de situatie nu is??
je hebt dus dus de audio van je live naar je tv.
wel de juiste uitgang gebruikt?? dus de audio-out?
en tv-tool heeft niets met het geluid te maken.
op je live heb je 2 uitgangen.'
1 kan je dus gebruiken voor je boxen de ander voor je tv
je hebt dus dus de audio van je live naar je tv.
wel de juiste uitgang gebruikt?? dus de audio-out?
en tv-tool heeft niets met het geluid te maken.
op je live heb je 2 uitgangen.'
1 kan je dus gebruiken voor je boxen de ander voor je tv
[ Voor 35% gewijzigd door job op 02-01-2003 19:28 ]
Geef eens een situatieschets, heb je een kabel van je geluidskaart naar je tv lopen, of alleen een van je videokaart. Uit je eerste reply maken wij op dat je het geluid van je TV-Kaart tapt, uit je 2e reply kan ik geen verbetering ten opzichte van de eerste reply constateren.Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 19:25:
OKOKOKOK IK HEB WEER EENS IETS VERKEERDS GEZEGD:S, meteen vijf replys in een minuut!
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
En je hebt vanaf je geluidskaart een kabel naar die rode en zwarte/witte ingang op je tv getrokken?
TIP: probeer eens om je tv harder te zetten
TIP: probeer eens om je tv harder te zetten
Verwijderd
dan had je meteen duidelijk moeten wezen inplaats zulke fouten te schrijven in je verhaal
ik zou als ik jouw was je bericht opnieuw typen met wat je nou precies hebt aangesloten en wat je al hebt geprobeerd
ik zou als ik jouw was je bericht opnieuw typen met wat je nou precies hebt aangesloten en wat je al hebt geprobeerd
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 19:29:
dan had je meteen duidelijk moeten wezen inplaats zulke fouten te schrijven in je verhaal
offtopic:
Dus geen nieuw topic openen
Dus geen nieuw topic openen
effe voor de duidelijk heid zo moet het zijn
(tv-out kabel)
videokaart------------------------geel \
...................................._______ rood | scartblokje ----> tv
geluidskaart--------------<_______wit /
(jack-tulp kabel)
kijk ook ff of je pc niet toevallig op mute staat
(tv-out kabel)
videokaart------------------------geel \
...................................._______ rood | scartblokje ----> tv
geluidskaart--------------<_______wit /
(jack-tulp kabel)
kijk ook ff of je pc niet toevallig op mute staat
[ Voor 17% gewijzigd door Jay-v op 02-01-2003 19:33 ]
Begin maar met een nieuw topic, met een duidelijke topicstart, want dit word niets meer ben ik bang....
Je zegt dat de computerboxen het goed doen, dan heeft het dus niks met je pc te maken maar met je TV.
Je moet dus in de uitgang waar je normaal je pcboxen indoet een stekkertje doen met aan de andere kant 2 tulpstekkers en die 2 tulpstekkers doe je in je TV
Je zegt dat de computerboxen het goed doen, dan heeft het dus niks met je pc te maken maar met je TV.
Je moet dus in de uitgang waar je normaal je pcboxen indoet een stekkertje doen met aan de andere kant 2 tulpstekkers en die 2 tulpstekkers doe je in je TV
[ Voor 62% gewijzigd door Sport_Life op 02-01-2003 19:35 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
ok komt ie:
- ik heb een kabel die begint met een zwarte plug(één dus) en eindigt in zo'n rode en een witte plug die heb ik op mn tv aangesloten, die zwarte zit in mn geluidskaart, moet ik dan verder nog iets instellen? want ik heb nu nog geen geluid..
-de geluidskaart is: Creative Soundblaster Live Player 5.1 bulk
-wat emaerce zei bedoel ik met die kabel..
- ik heb een kabel die begint met een zwarte plug(één dus) en eindigt in zo'n rode en een witte plug die heb ik op mn tv aangesloten, die zwarte zit in mn geluidskaart, moet ik dan verder nog iets instellen? want ik heb nu nog geen geluid..
dan moet het goed zijn.
je hoort dus wel geluid uit je pcspeakers
ik zou zeggen stop dan de stekker die naar je tv gaat in de socket waar nu de stekker voor pcspeakers zit. dan doet hij het zeker.
en ga eens opzoek in de handleiding van je live
daar staat wel op waar de line-out aansluitingen zitten.
je hoort dus wel geluid uit je pcspeakers
ik zou zeggen stop dan de stekker die naar je tv gaat in de socket waar nu de stekker voor pcspeakers zit. dan doet hij het zeker.
en ga eens opzoek in de handleiding van je live
daar staat wel op waar de line-out aansluitingen zitten.
[ Voor 64% gewijzigd door job op 02-01-2003 19:40 ]
Heb je die zwarte plug wel in de groene uitgang gedaan van je Geluidskaart ?Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 19:36:
ok komt ie:
Verwijderd
Die rode en witte plug die je TV induiken: heb je die op de line out of de line in van je TV gedaan?
je hebt hem mogelijk in rear of middle gestopt. Die moeten dan wel aanstaan... Dit kan je wijzigen bij geavanceerde instellingen van geluid!
Verwijderd
oke maar op welke uitgang heb je het aangesloten aangezien je in je eerste bericht erover had dat hoewel je de kabel had aangesloten je nogsteeds de geluid over de speakers van je pc hoorde tenminste dit maak ik uit uit je eerste verhaal
en ik wil niet te veel zeggen maar dit soort topics zijn volgens mij al vaak genoeg geweest en had je eerst beter een search kunnen doen
en ik wil niet te veel zeggen maar dit soort topics zijn volgens mij al vaak genoeg geweest en had je eerst beter een search kunnen doen
Waar blijft mijn geluid? (TV-out) 2!! 
Laat dit topic dan maar naar beneden zakken tot er een slotje komt ofzo...
oke dan niet
Laat dit topic dan maar naar beneden zakken tot er een slotje komt ofzo...
oke dan niet
[ Voor 8% gewijzigd door Sport_Life op 02-01-2003 20:09 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()