• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05
ik heb al een hele tijd een mp3 speler die het niet doet (inmiddels al een nieuwe gekocht maar toch) het is er zo een met ingebouwd geheugen (64mb) een jazpiper voor degenen die hem kennen, alleen hij doet het dus niet. Volgens mij komt dit doordat er corrupte data op is gekomen oid (kan dit uberhaupt wel eigenlijk? ) en nu vroeg ik me het volgende af:

Kan ik dat geheugen wissen op de een of andere manier.

via de pc kan ik hem niet meer benaderen, ik heb hem nu helemaal open, kan ik ergens een schroevendraaiertje tegen houden waardoor dat geheugen leeg is oid?

alvast bedankt.

edit: ik zie net dat er samsung geheugen inzit, misschien dat dat helpt

[ Voor 7% gewijzigd door Maverick op 02-01-2003 19:11 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03 21:38

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

hmmm bel hun eens op...?

Mediaforte heet de importeur van het spul in NL, ff bellen die kunnen je denk ik wel verder helpen...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 10:36

didio

didio.nl

Zoiets moet toch te resetten zijn, mijn Creative Zen is ook 1x gecrashed, gelukkig geen probleem om dat ding te resetten met een paperclip..

weinig tot niks..

Verwijderd

zoiets heb ik ook ongeveer met mijn DIVA mp3 speler stonden ineens rare mappen en een raar bestand op,dus ikd enk formateer hem.Dat ging niet?
En nu deed ie helemaal niks meer dus heb hem nu terug gesturud en bij DIVA is dit probleem niet bekend ben de 1e met deze klacht daar.