En hij doet het geweldig!! (denk ik)
Met een duron 650 (ORB koeling ) en 128 133mhz ram.
Ok meteen maar flink overklocken dus...
Ff de L1 bruggetjes met een HB-tje bij gekleurd en in de bios clock op 100Mhz en multipl op 9 gezet!
En booten die hap … en hij doet het geweldig.. 899.7Mhz proc word met full load 37 graden mobo 35 graden omgeving temp 21 graden….
Eerst dacht ik dat mijn temp cencor stuk was.. maar na een aantal sites op het internet gezien te hebben.. komt dit wel overeen met de rest. (proc temp voor de Duron van 35 tot 55 graden)
Ok MSI levert ook nog een heel mooi tooltje mee voor het overclocken hier mee kan je de FBS omhoog schroeven als je al ge reboot bent en al in win98 of NT zit.
Nou dat ook maar meteen gedaan.. en ik kom met mijn duron (zonder de spanning te verhogen 1.64v) op 926,7Mzh!
FBS=103*9.
Ja draait heel stabiel heeft een full-load duur test ondergaan van 12 uur niks geen kuren! Geweldig…
Proc temp 38 graden.
Maar nu komt het mijn geheugen draait nog op 100Mhz…
Heb in de BIOS gekeken maar volgens mij kan ik het daar niet instellen…
Heb ik nou voor niks 133Mhz geheugen er bij gekocht??
Of moet je dat ergens op het mobo instellen?
Zodat het geheugen op 133Mhz gaat draaien???
Help?
Met een duron 650 (ORB koeling ) en 128 133mhz ram.
Ok meteen maar flink overklocken dus...
Ff de L1 bruggetjes met een HB-tje bij gekleurd en in de bios clock op 100Mhz en multipl op 9 gezet!
En booten die hap … en hij doet het geweldig.. 899.7Mhz proc word met full load 37 graden mobo 35 graden omgeving temp 21 graden….
Eerst dacht ik dat mijn temp cencor stuk was.. maar na een aantal sites op het internet gezien te hebben.. komt dit wel overeen met de rest. (proc temp voor de Duron van 35 tot 55 graden)
Ok MSI levert ook nog een heel mooi tooltje mee voor het overclocken hier mee kan je de FBS omhoog schroeven als je al ge reboot bent en al in win98 of NT zit.
Nou dat ook maar meteen gedaan.. en ik kom met mijn duron (zonder de spanning te verhogen 1.64v) op 926,7Mzh!
FBS=103*9.
Ja draait heel stabiel heeft een full-load duur test ondergaan van 12 uur niks geen kuren! Geweldig…
Proc temp 38 graden.
Maar nu komt het mijn geheugen draait nog op 100Mhz…
Heb in de BIOS gekeken maar volgens mij kan ik het daar niet instellen…
Heb ik nou voor niks 133Mhz geheugen er bij gekocht??
Of moet je dat ergens op het mobo instellen?
Zodat het geheugen op 133Mhz gaat draaien???
Help?