Hoi met een 150 mbit lijn haal ik bij microsoft niet meer dan 1.65 mb/sec is dat een limiet bij hun ? of is de verbinding niet helemaal ok.
Vind je dat weinig,Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 19:06:
Hoi met een 150 mbit lijn haal ik bij microsoft niet meer dan 1.65 mb/sec is dat een limiet bij hun ? of is de verbinding niet helemaal ok.
dat ligt aan het moment waarop je de site bezoekt
doe het snachts maar eens
vindt t ook traag
haal meestal iets van 4 mb/s (1gbit surfnet verbinding)
met die site
haal meestal iets van 4 mb/s (1gbit surfnet verbinding)
met die site
|we live in the history of a mad man Mr. G |
ah heb ook een test gedaan bij ftp.nluug.nl daar haalde ik tot 5.9 mb/sec ding draait op windows xp.
vind de snelheden zelf nogal meevallen, of kan dat brakke windoos niet meer aan.
vind de snelheden zelf nogal meevallen, of kan dat brakke windoos niet meer aan.
Verwijderd
Denk eens na, als het echt aan je lijn ligt ga je toch niet alleen op de server van M$ testen?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:10
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Microsoft bedoel je, M$ is gewoon -1 flameVerwijderd schreef op 02 January 2003 @ 19:12:
Denk eens na, als het echt aan je lijn ligt ga je toch niet alleen op de server van M$ testen?

stelletje verwende nesten! ik probeer IE6SP1 te instaleren, en het downloaden gaat met 4k/s. Das pas zielig!
[edit]hmm, nu opeens .8mb/s... wazig.
[edit]hmm, nu opeens .8mb/s... wazig.
[ Voor 17% gewijzigd door Brent op 02-01-2003 19:17 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:10
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Als je windows zo brak vind, gebruik je toch linuxVerwijderd schreef op 02 January 2003 @ 19:10:
ah heb ook een test gedaan bij ftp.nluug.nl daar haalde ik tot 5.9 mb/sec ding draait op windows xp.

Breepee: Niet echt, meer patsen
[ Voor 22% gewijzigd door We Are Borg op 02-01-2003 19:17 ]
Ik denk dat het erg afhangt van wanneer je download. Ene keer haal ik een Service Pack binnen met amper 100kb/s (heb Cistron Maxx), en de andere keer dik 600. Zelfs met gewoon surfen merk ik behoorlijke verschillen (varierend van direct op het scherm, tot alt-f4 kijk wel een ander keertje).
Of doe eens een traceroute, en kijk waar de vertraging zit? Misschien zit er ergens een "trage" router of zo? Of stiekum geen collega die met 100mb/s zit te leechen?
Exact expert nodig?
hmm, die vat ik niet. wat bedoel je daarmee?We Are Borg schreef op 02 January 2003 @ 19:15:Breepee: Niet echt, meer patsen
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
allereerst zal je netwerkkaart zijn limitatie hebben dus max 100 Mb/secVerwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 19:06:
wat overheid dus zou je max 10 MB/sec moeten kunnen halen...
bij surfnet haal ik meestel wel 7 a 8 MB/sec dus dat is aardig ok...
Misschien is het je wel eens opgevallen, maar je ben niet de van servers dingen downloadVerwijderd schreef op 02 January 2003 @ 19:06:

Het heeft ook niet echt iets te maken met het OS, maar gewoon met het feit dat je niet de enige bezoeker bent.
Wat is het probleem eigenlijk
Heeft iemand een link naar een server liefst met filename.bin waar zeker weten 10 mb/sec gehaald kan worden.
Ach, wat ben je toch zielig....
Wat een opschepperij zeg
Wat een opschepperij zeg

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.