Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[A300] Smsjes worden op sim opgeslagen :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een tijdje Samsung A300 en alles werkt goewd alleen heb last van dat als ik smsje ontvang dat die die dan opslaat op sim en niet op de telefoon zelf

Daardoor kunnen er op maar stuk of 7 worden opgeslagen wat heel irritant is en terwijl er op gsm stuk of 100 ofzo kunnen.

Heb al zitten zoeken in opties en gebruiksaanwijzing maar kon helaas nix vinden

Heb hi-pre-praid (kpn) kaartje erin zitten.

Alvast supprrrrrrr bedankt

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
slaat die ze niet op op de telefoon als je simkaart vol zit?

Verwijderd

Topicstarter
Neej hij geeft aan: "Geheugen Simkaart vol" Als iemand me dan sms't geeft die piepje om de zoveel tijd, totdat ik er 1 verwijder, en pas daarna ontvang ik hem...

Verwijderd

op de A300 kan je geen SMS op foon opslaan...

Verwijderd

Topicstarter
huhhh khad toch echt gelezen 100 foon nummers en 100smsjes. Lekker klote dan :S Dan moet ik zkr toch abbo nemen :(

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:07
nee ligt aan de simkaart.... ik had ook problemen met een dutchtone abonnement....exact hetzelfde verhaal

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

Topicstarter
Ook A300?? En is het nu wel goed?? Want ik vind 7 soms zelfs maar 6 smsjes wel errrug weinig :'(

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 14:19
kweenie hoeveel telefoonnummers je heb ingevoerd, maar misschien scheelt het als je ze naar je telefoon verplaatst. is er weer meer ruimte op de simkaart

Verwijderd

Topicstarter
Stuk of 50 ofzo maar je hebt toch zoveel ruimte voor smsjes en zoveel voor tel nrs enz enz. Toch niet dat je 1 ruimte voor alles deelt???

En trouwens die staan al op telefoon dus kan het niet zijn...

• miel
volgens mij kun je ze echt niet opslaan op het toestel.... simkaart dat was terug van 20 naar 7 (ongeveer 1,5 jaar geleden bij prutstone).... A300 kan ze geloof ik niet opslaan (heb 1 jaar toestel gehad en lukte niet)...

heb nu een 6310i en daarop kan het wel (maar daar heb je natuurlijk niks aan!)

Verwijderd

Topicstarter
bah :((( Maar kep wel Hi of is die ook maar 7 ? Abbonement kan je toch meer... anders neem ik wel abbo

kw8 nog op een hopelijk positieve reactie van miel... :)

[heb ff goed gekeken ik kan maar 6 smsies opslaan... das toch echt te weinig???]

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 22:19 ]

• miel
Ik had een dutchtone abo maar had met Hi Prepaid hetzelfde (met ander toestel)..... dus ik vrees dat het een combinatie van is.....

A300 heeft geen sms geheugen op de telefoon
Simkaart kan het blijkbaar ook niet aan...

Verwijderd

Topicstarter
Kzal kaart van me vader/moeder er eens in doen en ff plat smsen kijken of er daar meer op kunnen ofzo :|
Pagina: 1