Toon posts:

Tegelvloer + luidsprekers

Pagina: 1
Acties:
  • 579 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort verhuizen en heb dan een tegelvloer.
Hoe kan ik de luidsprekers het beste plaatsen, van de ene krijg ik het advies spikes, de andere heeft het over een stukje vloerbedekking weer een ander heeft het weer over een stukkie vloerbedekking onder de spikes :? 8)7
Ofwel ik weet het nu helemaal niet meer, daarom hier maar eens een oproepie.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Ik denk dat spikes alleen genoeg zijn :)

Verwijderd

Als je je vloer niet wil beschadigen kun je nog altijd zo'n ijzeren rondjes (lijken op munten) onder je spikes leggen, ik heb dit ergens gezien, maar kweet niet meer waar...

Je kunt dit natuurlijk ook zelf maken, je hoeft er alleen maar 4 biertjes voor te drinken :9 en voila, je hebt ze >:)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
rubbertegel van de Gamma of andere bouwmarkt werkt ook perfect.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

lijkt me het verstadigst om gewoon een rubber rondje onder je spikes te leggen, ziet er ook het mooist uit denk ik ;)

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Pucks of gewoon in het nederlands onderlegschijfjes :)
Dat zijn kleine ronde schijfjes met een klein putje aan 1 kant waarin de spike komt. Ik heb ze ook onder m'n spikes ter voorkoming van schade aan een laminaatvloer.

Verwijderd

ik heb op mijn kamer een tegel vloer liggen en mijn speakers op stands van vogels [merk]staan en daar zitten spikes onder en die staan weer op 4 guldens. 1 tip zorg dat er ook genoeg zaxht materiaal aanwezig is anders krijg je zo`n echo hok.

Verwijderd

als je niet bang bent om je vloer te beschadigen zou ik de spikes gewoon bloot op de tegels zetten

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat is nu het beste wel of geen spikes.
Ik heb ze nog niet maar als het beter is dan ga ik ze wel ergens halen.
Als het beter (of net zo goed) is om de luidsprekers gewoon op de vloer te zetten eventueel op rubber of een stukkie vloerbedekking dan wordt dat dus de manier
Pagina: 1