Als ik het volgende script laat lopen op mijn gehuurde webspace, dan werkt het perfect. Indien ik het echter via mijn localhost uitprobeer (apache+php+mysql) dan lijkt er bij het drukken op GO helemaal geen data toegevoegd te worden. De pagina refrecht wel maar de data werd niet toegevoegd. Heeft iemand hier een reden voor ?
Ik werk met php versie 4.2.3 en mijn mysql draagt 3.23.54 als serienummer.
Ik werk met php versie 4.2.3 en mijn mysql draagt 3.23.54 als serienummer.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| echo "<form action=\"$PHP_SELF\" method=\"GET\">"; echo "<hr>"; echo ADMIN_CLUB_SUPP1; echo "<select name=\"data\">"; echo "<option value=\"0\"> </option>"; $result = mysql_query("select * from clubs ORDER BY nom"); while($row = mysql_fetch_array($result)) {$a=$row[1]+1; echo (" <option value=\"$row[0]\">$row[1]"); echo ("</option>\n>"); } echo "</select>"; $button=ADMIN_CLUB_BUTTON_SUPP; echo "<input type=\"submit\" value=$button>"; ?> <input type="hidden" name="champ" value="id"> <input type="hidden" name="table1" value="clubs"> <? echo "<input type=\"hidden\" name=\"go\" value=\"suppclub\">"; ?> </form> <hr><? echo ADMIN_CLUB_CREA; ?> <? echo "<form action=\"$PHP_SELF\" method=\"GET\">"; echo ADMIN_CLUB_NOM; ?> <input type="text" size="30" name="data"> <input type="hidden" name="table1" value="clubs"> <input type="hidden" name="champ1" value="nom"> <input type="hidden" name="champ2" value="id"> <input type="hidden" name="champ3" value=""> <input type="hidden" name="res_champ2" value="null"> <input type="hidden" name="res_champ3" value=""> <input type="hidden" name="table2" value="calendriers"> <? echo "<input type=\"hidden\" name=\"go\" value=\"creclub\">"; ?> <? $button=ADMIN_CLUB_BUTTON_CREA; echo "<input type=\"submit\" value=$button>"; ?> </form> <? echo ADMIN_CLUB_BUTTON_MSG3; ?> <br><br><? ENTETE(); ?></body> </html> |
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 17:59 ]