One's never alone with a rubber duck.
Verwijderd
Dubbel klik met je linker muis knop op de koe onder in het scherm dan krijg je een scherm met gegevens er in. Klik met je rechter muisknop op dat scherm. Dan krijg je een submenutje en kies je configure.
Dan toest je : 2 (enter)
Dan : 11 (enter)
nu haal je die hele regel leeg en tikt : RC5=500:500 (enter)
0 (enter)
0 (enter)
Dan toest je : 2 (enter)
Dan : 11 (enter)
nu haal je die hele regel leeg en tikt : RC5=500:500 (enter)
0 (enter)
0 (enter)
Er zijn twee manieren:
1. Je kan instellen hoeveel units hij moet fetchen. In het dnetc configmenu -> Buffer and Buffer Update Options -> 11) Fetch:Flush work threshold en dan het rc5 project een x aantal instellen.
2. Deze vindt ik zelf beter. In het dnetc configmenu -> Buffer and Buffer Update Options -> 12) Fetch time threshold (in hours) en dan bij het rc5 project instellen voor hoeveel uur de client moet fetchen. Dus als je eenmaal per dag op internet zit op 48 uur zetten. Een klein beetje reserve is wel lekker
Gewoon een beetje mee spelen.
1. Je kan instellen hoeveel units hij moet fetchen. In het dnetc configmenu -> Buffer and Buffer Update Options -> 11) Fetch:Flush work threshold en dan het rc5 project een x aantal instellen.
2. Deze vindt ik zelf beter. In het dnetc configmenu -> Buffer and Buffer Update Options -> 12) Fetch time threshold (in hours) en dan bij het rc5 project instellen voor hoeveel uur de client moet fetchen. Dus als je eenmaal per dag op internet zit op 48 uur zetten. Een klein beetje reserve is wel lekker
Gewoon een beetje mee spelen.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
ik doe:
configure -> 2:buffer and buffer Update Options, maardan is er geen optie 11!
of moet ik eerst een ander optie activeren?
of mischien een adere client halen?
configure -> 2:buffer and buffer Update Options, maardan is er geen optie 11!
of moet ik eerst een ander optie activeren?
of mischien een adere client halen?
One's never alone with a rubber duck.