Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

led fan op heatsink?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me het volgende af:

Zou ik een fan met 4 led's erin (30 CFM) op een Swiftech MCX4000 kunnen plaatsen om mn cpu (2.26 @ 2413) koel te houden? Of zou dit niet genoeg koelen en kies ik beter voor Delta (80 x 80 x 38 met +- 70CFM) koelgeweld?

offtopic:
ik wist niet goed waar mn thread te plaatsen, maar ik dacht LED's = CME

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 17:21 ]

Verwijderd

Dit gaat volgens mij meer over Cooling ... (8>

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 17:29 ]

Verwijderd

wat zit er nu voor een fan op. kijk een wat die aan lucht verplaatsing heeft. is het hetzelfde oke. maar is het veel minder dan ga je problemen krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 17:30:
wat zit er nu voor een fan op. kijk een wat die aan lucht verplaatsing heeft. is het hetzelfde oke. maar is het veel minder dan ga je problemen krijgen.
neenee het is nog allemaal toekomst, ik wilde gewoon weten of een color fan het zou redden tov die delta fan

Verwijderd

Je gaat er niet op vooruit omdat de orginele meer lucht verplaatst je proc zal wel warmer worden.
De delta koelt natuurlijk veel beter als je voor koeling gaat zou ik voor deze gaan.

hier staat nog een reviewtje http://www.overclockers.com/articles603/

dit is de originele fan :
The fan is a YS Tech TMD fan Model #PD1270155B-2F - a 74 x 15mm unit rated at 37 cfm @ 5800 rpm. The sample I had ran at 5185 rpm. The fan is mounted on rubber washers which dampens noise somewhat. Note that you can use either a 70 or 80mm fan - your choice.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 17:36 ]

Verwijderd

Meer Air da zo'n 80 mm Led fan op volle toeren geeft heb je echt niet nodig, je bent meteen van die ari delta (herriemakers zijn het) af!!
Ik heb het zelf ook gedaan en het gaat prima

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
probeer je het toch gewoon ff uit

Verwijderd

Topicstarter
PilatuSSS schreef op 02 January 2003 @ 17:41:
probeer je het toch gewoon ff uit
zoals ik al zij dit is allemaal nog toekomst ;)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Als je ff op het i-net het type fan zoekt wat op je CPU koeler zit.. kijk je bij dat type ff naar de airflow.. is het 2 a 3 cfm meed dan je led-fan dan kan het wel (mits je cpu al 50 graden is) .. en anders niet :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Pagina: 1