Ik heb een webpagina met een .tk domeinnaam. Als ik nu via mijn pagina naar een andere pagina ga (via een link) dan blijft er in de adresbalk www.compie.tk staan. Hoe komt dat en kan ik dat uitzetten? Het zelfde probleem heb ik overigens ook met andere domeinnamen.
url cloaking in de Dot TK opties uitzetten geloof ik
Dit is het zogenaamde cloaking: Jouw pagina wordt in een onzichtbaar frame ingeladen, en je .TK domein linkt naar de pagina die dat doet, probeer eens een location.href of een Meta Refresh erin te gooien 
edit:
Iemand weas me voor
Iemand weas me voor
[ Voor 10% gewijzigd door Frash op 02-01-2003 16:52 ]
in je link zet je
<a href="http://...." target="_top">...</a>
Maar dit is eigenlijk wel basic HTML, en had je wel met een search engine, of op w3c.org kunnen vinden, niet?
<a href="http://...." target="_top">...</a>
Maar dit is eigenlijk wel basic HTML, en had je wel met een search engine, of op w3c.org kunnen vinden, niet?
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Verwijderd
Precies!Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 16:48:
sluikreclame!!
Ze laten die naam staan zodat meer mensen die naam te zien krijgen en zo hopen ze op meer klanten.
Wat een onzin.Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 16:52:
[...]
Precies!
Ze laten die naam staan zodat meer mensen die naam te zien krijgen en zo hopen ze op meer klanten.
Veel mensen nemen een tk domein omdat ze dat mooier vinden dan een lang URL. Daarom hebben veel mensen ook liever dat die domeinnaam in de adresbalk blijft staan, aangezien dat mooier staat.
Als je dat niet wilt, dan zet je het toch gewoon lekker uit?
🌞🍃
Je titel kan je (optioneel) veranderen
Doe daarvoor het volgende:
En nog een tip, zet die reclame banner uit. Als je nou nog mocht kiezen om een banner ergens op je site te plaatsen. Maar nee, je kan alleen kiezen voor pop-up of bovenaan je pagina laten verschijnen in een frame
Om die banner te verwijderen doe je het volgende:
- Log in
- Klik op: Modify a domain
- Kies het domein
- Scroll dan helemaal naar beneden en je zult zien staan: Title bar (optional).
En nog een tip, zet die reclame banner uit. Als je nou nog mocht kiezen om een banner ergens op je site te plaatsen. Maar nee, je kan alleen kiezen voor pop-up of bovenaan je pagina laten verschijnen in een frame
- Log in
- Klik op: Dot TK Linker Promo
- Kies het domein
- Dan zie je 3 opties staan met betrekking tot de banner, waaronder: No Banner.
1. Het is te veranderen in je domain settings 
2. Gebruik een goede manier om te linken
Er zijn meerdere mogelijkheden
2. Gebruik een goede manier om te linken
Er zijn meerdere mogelijkheden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()