NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
De hier getoonde connector is van het SMA-type.
Ik snap alleen dat (splitter ?) blokje op die onderste foto niet echt, ik weet niet of het betekent dat het lange stuk kabel dual-core is.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Dus als je in 1 schijnt komt aan de andere kant ook licht uit 1 en niet ook uit 2 en als je in 2 schijnt komt aan de andere kant alleen licht uit 2?Roman schreef op 02 January 2003 @ 16:37:
Het is wel zo als ik met een ledje in aansluiting 1 schijn dat er aan de andere kant ook licht komt uit aansluiting 1. En het zelfde ook bij aansluiting 2. Wat zou zo'n kabel nou waard zijn?
Dan is hij dubbel denk ik ja
Zal dan niet goedkoop zijn zo'n kabel, maar geen idee hoe duur.
Ik zou hem gebruiken om een flink netwerk te maken met de buren ofzo
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Dan vraag daar gewoon wat het voor kabel is en waarvoor hij gebruikt is / kan worden en of het wat waard isRoman schreef op 03 januari 2003 @ 17:28:
Was over bij mijn werk. Mocht ik meenemen.
Deze advertentieplaats is te huur!
Maar ik denk een euro of 30-40?
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Ik denk via een soort multiplex. Als je het licht er in een bepaalde andere hoek erin doet komt die ook in die hoek eruit...? Ofzo?RamShackle schreef op 04 January 2003 @ 11:40:
W00T.. Das ook niet goedkoop wat je daar hebt... Maar ik vraag me af hoe dat nou zou gaan met die splitter...
30-40 euro... is ook niet echt veel voor een 100 meter kabel...
Heb ook nog 5 rollen a 150m glasvezel kabel liggen, zonder aansluitingen (was ook over)
Kan wel, weet niemand wat dat kost dan?KimSaRo schreef op 05 januari 2003 @ 20:37:
Glasvezelkabel 6 vezels 62,5/125 = € 465,50 per 100m
Op Google zag ik iets wat er op leek:
100m zal niet al te goedkoop zijn danSoort: Dual Multi-mode glasvezel kabel met ST-connector aan beide zijden
1 meter: 010.01.1602 Prijs: € 52
2 meter: 010.01.1604 Prijs: € 57
3 meter: 010.01.1607 Prijs: € 62
5 meter: 010.01.1606 Prijs: € 72
10 meter: 010.01.1608 Prijs: € 98
In netwerk-land zijn die alleen voor de oudste versies van FOIRL en 10Base-FL gebruikt, daarna zijn ST en SC gekomen (FDDI/FSD voor FDDI, ESCON/RSD voor alles in de IBM-omgeving), en tegenwoordig versies met een hogere connector/oppervlakte dichtheid. Ik gebruik hier een SMA-kabeltje om 2 hubs via een FOIRL-backbone te verbinden.
Je zult iets in de meet-en-regel-omgeving moeten vinden waar nog SMA wordt gebruikt, want zoals al eerder aangegeven is het monteren van de connectoren een van de duurste grapjes van een glasvezel-kabel.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 22:22 ]