probleem officejet 710

Pagina: 1
Acties:

• AMDman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08-2025
Heb zo'n officejet 710 (scan/fax/kopier/print) van HP maar die lijkt in windows xp niet echt goed te werken met de nieuwste gedownloade drivers op de hp site! Lees hier meer dergelijke problemen met officejets maar nergenes echt een oplossing!

Iemand dit probleem ook gehad met een officejet en wel opgelost?

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Ik had juist een probleem met Win98: na 1 keer scannen herkende hij de USB Officejet niet meer... WinXP had dat probleem niet, al kon ik de meegeleverde software niet gebruiken (niet compitable met XP denk ik)

Vreemd :?

Verwijderd

goh der zijn wel meer problemen :+
zie me topic:
[rml][ Win 2k]HP Officejet 710 communicatie probleem[/rml]
waar ik heel fijn 0 reactie op krijg

• AMDman
vind het toch maar een raar aparaat. Volgens moet je er ook altijd een kleuren cartridge inhebben anders begint ie te zeuren. Bij mij weten is dat niet uit te schakelen!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 16:24:
goh der zijn wel meer problemen :+
zie me topic:
[rml][ Win 2k]HP Officejet 710 communicatie probleem[/rml]waar ik heel fijn 0 reactie op krijg
offtopic:
Als je je vraag misschien in normaal Nederlands had geschreven, dan hadden misschien meer mensen gereageerd --> zie FAQ

Wat is precies het probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door Swop1200 op 02-01-2003 16:31 ]

Verwijderd

ik heb dus een HP Officejet model 710 op de printerpoort van een amd athlon 1200 op een msi moederboard aangesloten.
Bij een verse win 2k drivers gedownload van internet en geinstalleerd.
Maar helaas bij het rebooten van de pc werd de printer niet gevonden, ook bij OfficeJet Manager zei het programma dat er geen communicatie mogelijk was tussen de pc en de officejet.
Toen heb ik op internet gekeken en vond dat je de printerpoort op ECP communicatie protocol moest zetten, zo gedaan. maar nog steeds nix.
Ook SP3 gaf niet toevallig een oplossing.
zo beter? staat etzelfde alleen niet in telegram stijl :P

Verwijderd

Ik heb ditzelfde probleem ook! Ik hoop dat iemand hier iets op weet.

Verwijderd

heb de oplossing voor je
mail me maar
cr.vandongen@zonnet.nl

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 20:57:
heb de oplossing voor je
mail me maar
cr.vandongen@zonnet.nl
Is het een illegale oplossing dat je het daarom niet hier post?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

......nix illegaals, miniME hartelijk dank voor de CD :D _/-\o_
maar uhm........wa moek nou doen?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:52

-ET-

Phone Home

Lijkt me idd handig dat je erbij zet wat er precies gedaan moet worden. Is ook handig voor mensen die straks de search gaan gebruiken en dus niet nutteloos een nieuw topic openen omdat de oplossing er niet staat.

Verwijderd

mja...... wat hij dus doet is op verse instal verse drivers .......en voor de rest geluk ofzo?
maar ik heb ff nietzo veel tijd en die pc is in gebruik.......dus t.b.c

• AMDman
Ik heb het opgelost door gewoon in windows xp de win2k drivers te installeren. Weet niet of het bij iedereen werkt maar bij mij in ieder geval wel.

• kwaakeend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-06 14:17

kwaakeend

Stadseend neemt snelgracht

Tja, heb hier dus hetzelfde probleem... verse W2K installatie, SP3, ECP staat aan in bios.. maar driver installeren: ho maar :(.

Dacht ik hier fijn op GoT de oplossing te vinden, schijnt die prive te zijn... :(

Kan iemand even een groter tipje van de sluier oplichten (miniME / 33K ..) O-)

_/-\o_ ;)
Pagina: 1