Toon posts:

probleem met GoT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag mede GoTTers...

...ik heb een probeleem: ik typ momenteel echt blind. ik heb nl. een skin op mijn computer die vanalles op zwart instelt. Dit ziet er erg cool uit, helaas is echter de tekst in dit vakje zwart evenals het vakje zelf. Dit is waarschijnlijk een foutje in het script van GoT, men neemt namelijk de tekstkleur van een verkeerde instelling over of stelt deze vast op zwart.

Mijn vraag is echter: Is hier een oplossing voor? Bijv. verschillende skins zoals op www.nxsecure.com?

gegroet....

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Je bent duidelijk blind bezig, want je zit totaal in de verkeerde afdeling. :)

Ik heb het ook een keer gehad, maar dan met alle windows. Uiteindelijk heb ik een nieuwe installatie gedaan om er vanaf te zijn; het lukte me niet om de boel weer te krijgen hoe het ooit was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

doen we maar in lieve adjes :P

En nee, er zijn geen verschillende skins, je zal je instellingen weer goed moeten zetten.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm, kan zijn dat ik in de verkeerde afdeling zit, het probleem is: ik dan dat niet zien als ik een bericht aan het plaatsen ben... maar is er geen mogelijkheid om templates te verzetten o.i.d.? Alle buttons enzo zijn gewoon zwart, en dit tekstvakje ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
instellingen staan goed, er zit alleen een foutje in het Got-pagfinaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, euh......dat is meer een probleem aan jouw kant. Sorry dat ik het zeg, maar moet hiervoor de code dan maar aangepast worden :?

Selecteer de tekst met je muis en hij wordt zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bv bij www.google.nl is het helemaal kloppend, witte tekst op zwarte vakken. witte tekst op de knopjes e.d. weet er anders iemand waar ik een klachtje kan posten hier? excuse voor the domme vragen maar ik zie nix hier.... alleen blauwe vakken kan k goed lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 16:21:
bv bij www.google.nl is het helemaal kloppend, witte tekst op zwarte vakken. witte tekst op de knopjes e.d. weet er anders iemand waar ik een klachtje kan posten hier? excuse voor the domme vragen maar ik zie nix hier.... alleen blauwe vakken kan k goed lezen!

Witte tekst op zwarte vlakken :?
Witte tekst op de knopjes :?

Ik snap er geen snars van.

Ben het overigens met de voorgaande sprekers eens: als jij een instelling op je PC/Browser doet, waardoor je ineens een site niet meer kan lezen, dan moet je het bij jezelf zoeken en niet bij de makers van de site, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

klachten kan je posten in lieve adjes, daar heb ik je topic ook heen verplaatst. Maar volgens mij ligt dit toch echt aan jouw instellingen. GoT reageert ook niet op textgrote wijzigen in IE...

Maak er eens een screenshot va

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 02-01-2003 16:26 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

JvS schreef op 02 januari 2003 @ 16:25:
GoT reageert ook niet op textgrote wijzigen in IE...
wel in Mozilla :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als je geen zin hebt om je eigen skin aan te passen (:P) kan je met de hand got.css aanpassen in je temp. inetfiles.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
F_J_K schreef op 02 januari 2003 @ 16:42:
Als je geen zin hebt om je eigen skin aan te passen (:P) kan je met de hand got.css aanpassen in je temp. inetfiles.
En daarna dat bestand wel even op 'Alleen-Lezen' zetten anders wordt ie direct weer overschreven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:52
Draai je geen Opera? Zo ja, heb je niet toevallig een custom style sheet ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 15:19

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

idd. :+

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm ja, maar toch heh, het is wel een beetje raar.... de tekst varandert niet van kleur op GoT, en dat gaan jullie ook niet veranderen, en terecht.... maar de achtergrond kleur van het repley veld is wel aanpasbaar... en dat is wel een beetje raar dan ;) ik bedoel, zet dat dan ook vast...
niet dat ik wil gaan zieken, maar een beetje inconsequent is het wel :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 11:03:
hm ja, maar toch heh, het is wel een beetje raar.... de tekst varandert niet van kleur op GoT, en dat gaan jullie ook niet veranderen, en terecht.... maar de achtergrond kleur van het repley veld is wel aanpasbaar... en dat is wel een beetje raar dan ;) ik bedoel, zet dat dan ook vast...
niet dat ik wil gaan zieken, maar een beetje inconsequent is het wel :)
mja, er is zoveel te veranderen, en om echt alles aan te geven lijkt mij een beetje raar ;)
Want ja dan moet je ook de scrollbars etc gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

post eens een screenshot dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik snap het probleem niet???

Alleen omdat jij graag een andere achtergrond wil, moet GoT zn text-kleur maar aanpassen??? GoT heeft gewoon een bepaalde layout/kleureninstellingen en als jij het daar niet mee eens bent, dan is dat je eigen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

LOL!

Zal ff een mailtje naar MS sturen of ze ff hun browser fixen! :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het was niet omdat ik een andere achtergrond wilde. of ja, in dit geval wel, maar het is dus zo slim gedaan dat de tekstkleur in bijv. het "Quick Reply" vakje wel vast staat op zwart, maar de kleur van het vak niet, waardoor bij mij zwart op zwart ontstond. Dat heet gewoon inconsequent programmeren, en dat moet je als webdesigner - wat ik overigens geweest ben, freelance - zoveel mogelijk uitbannen. Ik had namelijk op welke andere site/forum dan ook nergens last van, tenzij ze behoorlijk brak waren. Heb inmiddels mijn eigen kleuren weer aangepast, 't zag wel errug cool uit :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 15:09

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 12:58:
het was niet omdat ik een andere achtergrond wilde. of ja, in dit geval wel, maar het is dus zo slim gedaan dat de tekstkleur in bijv. het "Quick Reply" vakje wel vast staat op zwart, maar de kleur van het vak niet, waardoor bij mij zwart op zwart ontstond. Dat heet gewoon inconsequent programmeren, en dat moet je als webdesigner - wat ik overigens geweest ben, freelance - zoveel mogelijk uitbannen. Ik had namelijk op welke andere site/forum dan ook nergens last van, tenzij ze behoorlijk brak waren. Heb inmiddels mijn eigen kleuren weer aangepast, 't zag wel errug cool uit :-(
Je bedoelt waarschijnlijk dat het textvlak niet expliciet "background-color: #ffffff;" meekrijgt. Tsja, een css-validator geeft daar normaal gesproken een warning op...

Edit: lijkt me dus iets voor BUG :)

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 14-01-2003 13:16 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

die zwarte opmaak heb ik dus ook wel eens, gewoon een paar keer F5 rammen... tá dá, probleem weg :)
wel heb ik een ander maf dingetje (ook iets voor [BUG] dus) sinds ik Opera 7 beta 2 (Build 2577) gebruik is mijn -Quick reply:- en m'n -reply- veld mooi lila gekleurd :P
geen probleem hoor, zal zich bij de finall release wel weer herstellen...
Pagina: 1