Ik heb altijd mogen genieten van mijn breedbandverbinding via de kabel (@Home, +- 480 KB/s down en 16 KB/s up) die ik zelf betaald heb. Nu heeft broertje een hele stomme aankoop gedaan (maar dat heeft weinig met dit topic te maken) en zich ook een computer gekocht en die wil natuurlijk ook Internet. Alleen ik game nogal veel en hij wil muziek gaan downloaden en dus mijn verbinding naar de pleures helpen.
Ik ben dus op zoek naar een routertje, waarin ik gewoon keihard kan zetten dat de machine met het IP 192.168.0.2 met niet meer dan 32 KB/s kan downloaden en nooit meer dan 4 KB/s kan uploaden.
Er zijn al vrij veel routertopics en ik heb er een boel gelezen, maar nergens kan ik iets vinden over datgene waar ik naar op zoek ben.
Ik ben dus op zoek naar een routertje, waarin ik gewoon keihard kan zetten dat de machine met het IP 192.168.0.2 met niet meer dan 32 KB/s kan downloaden en nooit meer dan 4 KB/s kan uploaden.
Er zijn al vrij veel routertopics en ik heb er een boel gelezen, maar nergens kan ik iets vinden over datgene waar ik naar op zoek ben.