Ik heb sinds een paar dagen UT2003 op de machine staan, maar krijg steeds niet de muis goed ingesteld (ook omdat sommige onderdelen in het muismenu mij weinig zeggen) wie kan mij en mijn zoon eens een beetje op we helpen. want het "dweilen" van de muis maakt een beetje prettig spelen haast onmogelijk. Ik sta soms 1 meter voor iemand en raak hem dan na 10x vuren nog niet
waardoor ik een willig puntenslachtoffer ben voor degen die het wel kunnen
Mijn instellingen zijn ;
Mouse Sensitivity Game : 6.00
Mouse Sensitivity Menu : 3.00
Mouse Smoothing Strenght : 0.30 (dit zegt ons dus niets)
Mouse Accel Threshold : 0.00
Dodge Double-Click Time : 0.30 (ook dit is voor ons erg vaag)
Verder staan Weapons effects (on), Pickup Effects (on), Reduce Mouse Lag (on) "ook alweer een vage term". Damage effects (on), GUI Effects (on) "eerlijk gezegt ook een beetje vaag."
Er wordt hier gespeeld on-line op een AMD XP1800, 512Mb, Geforce2 MX/MX400, 64Mb, Win Xp Home Edition, via de kabel, Ping van de UT servers ligt meestal tussen 20 en 90. De muis is een Labtec optical.
Welke diehard kan ons eens een beetje op weg helpen, want steeds "wild" te zijn is ook geen pretje
Mijn instellingen zijn ;
Mouse Sensitivity Game : 6.00
Mouse Sensitivity Menu : 3.00
Mouse Smoothing Strenght : 0.30 (dit zegt ons dus niets)
Mouse Accel Threshold : 0.00
Dodge Double-Click Time : 0.30 (ook dit is voor ons erg vaag)
Verder staan Weapons effects (on), Pickup Effects (on), Reduce Mouse Lag (on) "ook alweer een vage term". Damage effects (on), GUI Effects (on) "eerlijk gezegt ook een beetje vaag."
Er wordt hier gespeeld on-line op een AMD XP1800, 512Mb, Geforce2 MX/MX400, 64Mb, Win Xp Home Edition, via de kabel, Ping van de UT servers ligt meestal tussen 20 en 90. De muis is een Labtec optical.
Welke diehard kan ons eens een beetje op weg helpen, want steeds "wild" te zijn is ook geen pretje
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 14:39 ]