[DVD] Nieuwe kopen, verschillende eisen

Pagina: 1
Acties:

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Nou ik zit met een probleem met het uitzoeken van een DVD speler. Mijn oude gaat/is het aan het begeven, kan de disk niet meer goed vinden en schokt enzo, dus eruit dat ding.

Ik heb momenteel alles van SONY, tv, video, minidisk, cdspeler, versterker...

(kwil geen discussie gaan voeren waarom SONY en niet een ander merk, dit even van tevoren)

DVD spelertje wil ik dus gaan vervangen door (het liefst) een SONY DVD speler. Minimale eisen:

- SVCD moet ie af kunnen spelen
- Gebrande CDtjes in ieder geval
- MP3
- Optische uitgang
- Prijs mwah ligt eraan, >450 euro max.
- Beetje platte want hij moet in

Probleem is dat ik met het volgende zit, ik wil eigenlijk absoluut geen dvdspeler met ac3 decoder enzo, wat dat zit al op me versterker ingebouwd en is onzin om er eentje te kopen met decoder. Betaal je voor en dubbelop is onzin.

Nou zit ik al paar weken te kijken in winkels naar die SONY dingen, maar er is geen eentje die volledig aan mijn eisen kan voldoen, terwijl het niet zo schokkende eisen zijn. De een wel MP3, maar geen optisch uit. De ander geen decoder, wel mp3, maar geen SVCD.

Nu zit ik te kijken naar de modellen die er nu zijn en de enige die een beetje in de buurt komt is de DVP-NS905V. Maar daar zit weer een decoder op en kost alweer zo'n 545 euro.

Ik weet niet of er mensen zijn die eventueel weten of er zo'n soort modelletje is van SONY, of dat er eentje gaat komen. Anders moet ik toch echt een keer gaan kijken voor een ander merk. En suggesties zijn hier dan ook welkom. Maar het liefst SONY.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Kijk hier eens naar

http://www.hifi-edition.de/de/pro.asp?id=619

of hier:

http://www.mediacheckpoint.de/

Heb je 905 een stuk goedkoper en hoef je dus niet veel aan je eisen bij te stellen

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 14:01

JT

VETAK y0

(kwil geen discussie gaan voeren waarom SONY en niet een ander merk, dit even van tevoren)
Toch ga ik je nu vragen waarom je weer een Sony wil terwijl die zo snel kapoet gaat...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
JT schreef op 02 January 2003 @ 14:20:
[...]

Toch ga ik je nu vragen waarom je weer een Sony wil terwijl die zo snel kapoet gaat...
Moet je er ook iet op gaan staan :+

Iedereen heeft wel wat met het 1 of het andere merk voor jou Sony voor mij philips voor jantje weer technics of jvc .

Dus wat maakt het uit.

• Nocturno
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-03 21:05
kijk op www.vcdhelp.com naar de player vergelijking van de sony's (onder dvdplayers in de linker balk),
dan krijg je een vergelijk van alle sony's en wat ze wel/niet spelen..

(ik zou geen sony moeten hebben persoonlijk.. al was het maar om geen 150 euro voor regiovrij maken te betalen en mijn garantie te verliezen)..

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
dvd-r is ook een leuke onderstening om gekopieerde dvdtjes te bekijken. :)

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Dat mag :p

DVD speler is alweer 3 jaar oud en heeft aardig wat mee moeten maken. Hij stond eerst bij me vriendin en errug stoffig daar. Hij heeft nog een tijd in ons nieuwe huis los op de grond gestaan en diende als plantentafeltje op een gegeven moment. En we hebben ook nog 2 katten die vonden het leuk om daar ook rond te lopen. Dus stof heeft um genekt. Opengemaakt en schoonmaken niet echt gelukt, dus tijd voor een nieuwe. Daar kan een apparaat van wat voor merk niets aan doen. Nu komtie in een kast te staan, dus dat probleem hebben we niet meer.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-03 07:40

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

toshiba sd-220e, vreet bijna alles. coax/optical out en lekker compact.
160 euro bij mediacheckpoint

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1