Toon posts:

wat is dit nou weer

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wat is dit een gestreste admin, tsjonge jonge ipv helpen gaat ie me topic sluiten, maar als die zelf hulp nodig hebdan niet. PFFFFFFFF

ik heb een packard bell computer. Er zat standaart een 15 inch monitor op, nu heb ik er een 17 inch monitor op gedaan en drivers gedownload van de monitor maar nu krijg ik geen full screen. Want ik denk dat me comp nog denkt dat een 15 inch monitor is, want in me menu van de monitor staat H size 100 en v size 6 maar me 100 size is te smal, me v size is goed. Ik heb een ati 3d 8mb videokaart

bij voorbaat dank

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Arno

PF5A

courage@tweakers.net en niet een nieuw topic openen :/

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Nephalem82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:30
Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 14:03:
wat is dit een gestreste admin, tsjonge jonge ipv helpen gaat ie me topic sluiten, maar als die zelf hulp nodig hebdan niet. PFFFFFFFF

ik heb een packard bell computer. Er zat standaart een 15 inch monitor op, nu heb ik er een 17 inch monitor op gedaan en drivers gedownload van de monitor maar nu krijg ik geen full screen. Want ik denk dat me comp nog denkt dat een 15 inch monitor is, want in me menu van de monitor staat H size 100 en v size 6 maar me 100 size is te smal, me v size is goed. Ik heb een ati 3d 8mb videokaart

bij voorbaat dank
Post eens wat meer informatie (os, drivers, mobo etc etc).

En dit soort topic's worden niet gewardeerd door de mod's :)

Verwijderd

volgende topic levert je een waarschuwing op

Dit topic is gesloten.