"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Warme lucht wegzuigen is waarschijnlijk niet voldoende (hoewel die Zalman coolers echt heel goed koelen)
Misschien kan je nog een (kleine) fan naast die zalman cooler plaatse ipv erboven; en zo de warme lucht min of meer in je voeding blazen? Da zou denk ik wel afdoende zijn.
Ik heb zelf zo'n Zalman cooler en ben er heel tevreden van : dat ding koelt als de pest.
Misschien kan je nog een (kleine) fan naast die zalman cooler plaatse ipv erboven; en zo de warme lucht min of meer in je voeding blazen? Da zou denk ik wel afdoende zijn.
Ik heb zelf zo'n Zalman cooler en ben er heel tevreden van : dat ding koelt als de pest.
die zalman heeft een beugel waarmee je je fan ook op een andere plaats kan bevestigen.
Dan kun je alsnog lucht richting koeler laten gaan
Dan kun je alsnog lucht richting koeler laten gaan
Dus als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat die fan koude lucht tegen de waaier aanblaast ipv warme lucht wegzuigt?
Als dat inderdaad de bedoeling is, dan kan ik met een beetje knutselen wel een fan tegen de waaier laten aanblazen...
Als dat inderdaad de bedoeling is, dan kan ik met een beetje knutselen wel een fan tegen de waaier laten aanblazen...
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Dat klopt, de fan blaast tegen te koeler. Werkt prima zo.
Wat is het probleem met slechts 7cm vrije ruimte tussen de heatsink en de voeding? Daar komt de fan niet hoor.
Ik zou 'm ook laten blazen, zuigen zou ook wel werken maar de fan zit iéts te ver van de heatsink om veel warmte weg te zuigen..
Ik zou 'm ook laten blazen, zuigen zou ook wel werken maar de fan zit iéts te ver van de heatsink om veel warmte weg te zuigen..
Pagina: 1