Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd
Ik zal de kraan wel ffies nakijken maar daarnet was het nog doorzichtig
Burp
Het gaat hier om water met waterwetter erin. Je kan ook normaal reageren zegda-dude schreef op 02 januari 2003 @ 20:48:
Water is toch doorzichtig ?????????.
Ik zal de kraan wel ffies nakijken maar daarnet was het nog doorzichtig
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
dat wil ie erin doen.Devil schreef op 02 January 2003 @ 20:49:
[...]
Het gaat hier om water met waterwetter erin. Je kan ook normaal reageren zeg
srry...
Burp
Ik vind het niet zo'n rare reply hoor. Als je het verhaaltje van de topicstarter leest lijkt het net alsof hij Waterwetter gaat toevoegen om z'n water doorzichtig te maken.Devil schreef op 02 January 2003 @ 20:49:
[...]
Het gaat hier om water met waterwetter erin. Je kan ook normaal reageren zeg
Hij vraagt zich dus af of z'n water kleurloos blijft als hij er waterwetter bijdoet.Cubix schreef op 02 januari 2003 @ 20:51:
[...]
Ik vind het niet zo'n rare reply hoor. Als je het verhaaltje van de topicstarter leest lijkt het net alsof hij Waterwetter gaat toevoegen om z'n water doorzichtig te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Devil op 02-01-2003 20:55 ]
waarom zou je er iets bij willen gooien??Devil schreef op 02 januari 2003 @ 20:53:
[...]
Hij vraagt zich dus af of z'n water kleurloos blijft als hij er waterwetter bijdet.
Burp
tanx for tha supportCubix schreef op 02 januari 2003 @ 20:51:
[...]
Ik vind het niet zo'n rare reply hoor. Als je het verhaaltje van de topicstarter leest lijkt het net alsof hij Waterwetter gaat toevoegen om z'n water doorzichtig te maken.
Burp
Tegen algen, tegen corrosie voor beter warmte opname etc.
'tis tog water koeling dan ververs je het water gewoon eens per week.Devil schreef op 02 januari 2003 @ 20:56:
[...]
Tegen algen, tegen corrosie voor beter warmte opname etc.
en een keer spoelen met azijn maakt de boel wel schoon
Burp
De meeste mensen hebben geen zin om elke week met die zooi te gaan lopen prutsen. Ik moet nu 1 maal in de paar maanden een halve liter bijvullen en dat vind ik al gepruts genoeg.da-dude schreef op 02 January 2003 @ 20:59:
[...]
'tis tog water koeling dan ververs je het water gewoon eens per week.
en een keer spoelen met azijn maakt de boel wel schoon
ja je moet er wel wat voor doen.Devil schreef op 02 January 2003 @ 21:01:
[...]
De meeste mensen hebben geen zin om elke week met die zooi te gaan lopen prutsen. Ik moet nu 1 maal in de paar maanden een halve liter bijvullen en dat vind ik al gepruts genoeg.
+ eens in de week sloop je je pc tog wel open?
Burp
En als ik dat niet doe? Als alles goed loopt en je bent er te vreden mee waarom zou ik die kst dan open halen?da-dude schreef op 02 januari 2003 @ 21:03:
[...]
ja je moet er wel wat voor doen.
+ eens in de week sloop je je pc tog wel open?
Hey je bent tweaker of je bent geen tweaker.memendo schreef op 02 January 2003 @ 21:15:
[...]
En als ik dat niet doe? Als alles goed loopt en je bent er te vreden mee waarom zou ik die kst dan open halen?
Voor een tweaker kan alles beter en dat is ook meestal zo tenzij je geen budget hebt en een pc van €50.000 hebt staan en uitgerust met 20 prometeias
Burp
maar dan nog zal een echte tweaker nog meer koeling en OC's willenda-dude schreef op 02 januari 2003 @ 21:23:
[...]
Hey je bent tweaker of je bent geen tweaker.
Voor een tweaker kan alles beter en dat is ook meestal zo tenzij je geen budget hebt en een pc van €50.000 hebt staan en uitgerust met 20 prometeias
Burp
Dat doe jijda-dude schreef op 02 januari 2003 @ 21:25:
trouwens we zitten HEEL ERG OFF-TOPIC
ik weet het (verveling hé?)
Burp
Verwijderd
Jow wat reageer jij raar man !!!da-dude schreef op 02 January 2003 @ 21:25:
trouwens we zitten HEEL ERG OFF-TOPIC
Waarom ga je niet gewoon ENGINE ICE van Cycle Logic, net zoiets als water wetter gebruiken.
Dat is ook kleurloos , en volgens a.p.versteeg koelt het beter als waterwetter!!!
Ik heb het spul zelf ook al besteld voor mijn nieuwe waterkoeling !!
En is ready to use en komt bij de www.oc-shop.nl vandaan !!
Verwijderd
da-dude
AMD athlon 2200+ @ 1800
Laatste bezoek 02-01-2003 21:39
Aantal postings 110
Gemiddeld aantal postings per dag 8
Geregistreerd op Friday 20 December 2002 16:41
Heb je niks beter te doen, help die jongen gewoon en andere reageer niet zeg!!
OKVerwijderd schreef op 02 January 2003 @ 21:42:
offtopic:
da-dude
AMD athlon 2200+ @ 1800
Laatste bezoek 02-01-2003 21:39
Aantal postings 110
Gemiddeld aantal postings per dag 8
Geregistreerd op Friday 20 December 2002 16:41
Heb je niks beter te doen, help die jongen gewoon en andere reageer niet zeg!!
Burp
Je moet tog nog 3 maanden wachten op de HK dus kun je net zo goed wat minder posten hoor
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Als je niet kan lezen mischien wel jaCubix schreef op 02 januari 2003 @ 20:51:
[...]
De topic naam zegt al genoeg lijkt me.
[ Voor 7% gewijzigd door DJ_Squtshi op 02-01-2003 23:13 ]
hou er trouwens wel rekening mee dat als je siliconenslang gebruikt dit rose kleurtje in de siliconen trekt (althans daar had ik last van) na 2 maanden waren m'n siliconenslangen rose
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
U bent niet alleen , tis een enorm vies zicht eigenlijkEner-G schreef op 03 januari 2003 @ 01:06:
waterwetter in je koelwater resulteert meestal in een rose tint over het water heen (wat dus gewoon doorzichtig blijft) een beetje roosvicee limonade zeg maar
hou er trouwens wel rekening mee dat als je siliconenslang gebruikt dit rose kleurtje in de siliconen trekt (althans daar had ik last van) na 2 maanden waren m'n siliconenslangen rose
door mijn groene licht in de kast valt het gelukig niet zo opDesolation Angel schreef op 03 January 2003 @ 01:39:
[...]
U bent niet alleen , tis een enorm vies zicht eigenlijk
[ Voor 1% gewijzigd door PilatuS op 03-01-2003 01:50 . Reden: typo ]