Toon posts:

Xelo 9700pro PAS OP!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik dacht dat ik de trose bezitter van een radeon 9700pro was. Nu blijkt dit een 9700 NON-pro te zijn terwijl op doos toch echt pro staat.
Op de site van Xelo zelf xelo staan de specs van inderdaad een pro, er wordt zelfs geen "non-pro" verkocht. Op de achterkant van de doos staat echter dat hij op 275/270 loopt..geen pro dus.
Ik heb hier wel voor betaald (435euro) en wacht dus in spanning af wat het bedrijf waar ik hem heb gekocht er mee gaat doen.

kijk dus uit met wat je koopt.
mzzl

Verwijderd

Mail Xelo eens. Want als ze echt de non-pro als de Pro verkopen is het pure afzetterij. En kijk voor de zekerheid nog eens met Powerstrip waar de kaart echt op loopt.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan klopt loopt op 275/270 (net zoals op de achterkant vd doos staat)
Kan best zijn dat ze wel non-pro's verkopen maar dat staat niet op hun site.
Heb de kaart bij gistron gekocht als een 9700pro. Gistron belt me morgen op om te vertellen wat ze hier aan gaan doen... ben benieuwd.

(k mail xelo zelf ook ff :))

/edit ze hebben geen mail adres?? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 13:35 ]

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

Hmm, Gistron zal hier niet moeilijk over doen, in het slechtste geval nemen ze de kaart terug en krijg je gewoon je geld terug

edit:
Ik zou zelf vooor de Gigabyte hebben gekozen:betere reputatie, betere koeling, etc. Die 4 euro extra en de levertijd zou ik gewoon voor lief hebben genomen.

[ Voor 40% gewijzigd door Scighera op 02-01-2003 13:55 ]

www.triathlete.nl

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:58
is ie overklokbaar naar 9700pro snelheden en hoger? gewoon uit nieuwsgierigheid....
en als ie overklokt als een normale 9700pro hoef je verder niet al te moeilijk te doen tenzij het een "principe kwestie" is/wordt... ;)

geeft de bios trouwens pro of non pro aan?

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Verwijderd

Robin001 schreef op 02 January 2003 @ 16:28:
is ie overklokbaar naar 9700pro snelheden en hoger? gewoon uit nieuwsgierigheid....
en als ie overklokt als een normale 9700pro hoef je verder niet al te moeilijk te doen tenzij het een "principe kwestie" is/wordt... ;)

Moet wel kunnen met een andere bios. Maar als je een pro besteld hoor je ook een pro te krijgen toch?

• Puppetmaster
jaja, maar als ie klokt/overklokt als een gemiddelde 9700pro (mn het geheugen ook) en dus in normaal gebruik een pro is hoef je niet je kaart op te sturen waardoor je dan weer 1 a 2 weken zonder grafische kaart zit

qua cores maakt het al niks uit, behalve dus de te halen snelheden en dat geld ook voor het geheugen...

en ALS ie dus net zo klokt als een Pro...

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Puppetmaster
nog vreemder word het als de bios aangeeft dat het een pro is en toch op deze snelheden draait

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00

Sick Nick

Drop the top!

als ie klokt als een pro en dan op z'n max zit ben je nog genaaid want een gewone pro zou je verder kunnen klokken en is dus sneller voor hetzelfde geld. Of te wel, terug en een echte pro eisen.

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Sick Nick schreef op 02 January 2003 @ 17:10:
als ie klokt als een pro en dan op z'n max zit ben je nog genaaid want een gewone pro zou je verder kunnen klokken en is dus sneller voor hetzelfde geld. Of te wel, terug en een echte pro eisen.
Als ie klokt als een pro en dan op z'n max zit ben ej niet genaaid hoor 8)7

Of stond er op de doos: Overclock garantie oid :+

Verwijderd

Topicstarter
k wil toch ff een orginele pro hoor kan je tenminste nog een beetje oc'en :7 .
ach ik wacht gewooon tot gistron t heeft uitgevonden wat het is etc.. en wacht dan tot de echt pro klaar ligt en ruil em in. Hoef dan tenminste nie zonder video te zitten.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Laat het ons nog wel even weten he :) !

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Robin001 schreef op 02 januari 2003 @ 16:28:

als jij je geld gaat uitgeven extra omdat je een pro wilt. moet en zal je een pro krijgen... een pro versie kost ong 100 euro meer... niet te briljant worden eej....

ps: to the topic starter..... hoop dat alles geregeld word eej. sterkte

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 22:25
Wat ik gelezen heb is de 9700 precies het zelfde als de pro aleen lager geklokt.
Het moet dus mogelijk zijn om hem op dezelfde snelheid te laten lopen.
Alleen heb je er dan veeeeeel te veel voor betaald.
En de 9700 doet bijna niet onder voor de pro versie,scheelt aleen wel een goede 100€

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
certefied schreef op 03 January 2003 @ 00:03:
Wat ik gelezen heb is de 9700 precies het zelfde als de pro aleen lager geklokt.
Het moet dus mogelijk zijn om hem op dezelfde snelheid te laten lopen.
Alleen heb je er dan veeeeeel te veel voor betaald.
En de 9700 doet bijna niet onder voor de pro versie,scheelt aleen wel een goede 100€
Alleen jammer dat er geen garantie is dat de 9700 qua geheugen ook even snel te klokken is als z'n grotere broer aangezien die 2.86ns geheugen heeft en de 9700 3,6ns (of in het meest gunstige geval 3,3ns).

Het is natuurlijk ook een kwestie van wat je er zelf voor over hebt. :7 Zelf ga ik bijna altijd voor het topmodel en heb die 100 euro extra er wel voor over. Gewoon een statuskwestie denk ik... eentje die deze gewone student veel geld kost... :/ Maar ik heb er een kaart voor teruggekregen die ook nog eens vet te overklokken is naar waarden die je met een 'gewone' 9700 waarschijnlijk niet zo maar 'out-of-the-box' kan halen. 8)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:58
ik zou ook voor gein eens naar ati mailen (of bellen?)
die zullen hier vast niet blij mee zijn.

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:20

Goku33

Ownage!

'k wou net zeggen: hiermee moet je gewoon naar ATI stappen, ik denk ook niet dat hun het hiermee eens zijn dat dit gebeurd.

Verwijderd

Topicstarter
:tot nu toe:
belde vandaag op kon de medewerker mij vertellen dat gistron inderdaad tot de conclusie is gekomen dat het ee 9700-non pro is. (wist ik ook wel :) )
Vraag ik wat ze er aan gaan doen en dat ik toch zeker een 9700pro wil....medewerker:ja uhm.. dat moet ik met mijn baas overleggen kan ik je zo niet vertellen.
Dus heb hem gezegt dat ik maandag terug bel en dat ik dan wil weten wat er gaat gebeuren. .... weer wachten dus .. ik haat wachten :)
Pagina: 1