Toon posts:

DivX full screen laat niet compleet beeld zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een DivX bestand. Als ik dat afspeel (in mediaplayer, winamp (NiceMC)) dan komt er een window met het filmpje er in. Als ik het formaat van het venster aanpas (groter maak of full screen) verandert het formaat van het venster, het formaat van het beeld verandert echter zodanig dat niet de gehele film meer zichtbaar is. Onderste deel van beeld valt weg.
Het lijkt wel of het beeld meer zoomt dan het venster.
Ik heb met alle ZOOM funkties zitten kloten.. wassup..?

Verwijderd

Ehm ALT + ENTER ?
8-)

Verwijderd

Ik kan trouwens BS Player aanbevelen voor divx/vcd:
http://bsplayer.cjb.net/
directe link (302kb):
http://www.geocities.com/geobst/bsplay081.zip

Kleine file, veel zoom opties, 3 snelheden
panscan, custom scan, subtitles, playlist, shell extension, SKINS (mooi)

Ik ben er heel blij mee als ik films via TVOUT op mn tv kijk, vooral dat zoomen is perfect dan krijg ik die film lekker beeldvullend (helemaal handig met WIDESCREENS)

Ik denk dat ik em ook maar mee ga fikken met alle films, misschien met een verwijzing in autorun.inf
bplay "my file.avi" ["my subtitles.txt"] [-fs]

Verwijderd

<deleted>

Verwijderd

Topicstarter
Als ik ALT+ENTER doe dan krijg ik inderdaad full screen (duh) ik krijg echter alleen het bovenste gedeelde van de DivX te zien ( de onderste helft verdwijnt en daar kan ik niet naar toe Pannen of zoemen of zo..) Ik zal die spelen eens proberen.

Verwijderd

fullscreen is fullscreen =/
wat jij nu hebt heb ik nog nooit van gehoord!
Heb je al naar je display drivers en resolutie gekeken?
Refreshrate?

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 14:16 schreef imsifout het volgende:
Als ik ALT+ENTER doe dan krijg ik inderdaad full screen (duh) ik krijg echter alleen het bovenste gedeelde van de DivX te zien ( de onderste helft verdwijnt en daar kan ik niet naar toe Pannen of zoemen of zo..) Ik zal die spelen eens proberen.r[/quote]BS Player heeft mijn probleem opgelost. Thanx
Pagina: 1