Toon posts:

Live I/O op Audigy (2)

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment heb ik een SB Live met een optical digital I/O boardje. Ik zit erover te denken de Live te vervangen door een Audigy (2), maar ik wil dat I/O boardje niet kwijt. Kan ik dit gewoon overzetten? Het gaat dus om een I/O dochterbordje dat via een flatcabel verbonden is aan de interne Audio Extension Connector, zoals op dit plaatje te zien is:
Afbeeldingslocatie: http://dmzweb3.europe.creative.com/htmlhelp/audio/sblive/images/liveconnect600.gif

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 12:52:
Op het moment heb ik een SB Live met een optical digital I/O boardje. Ik zit erover te denken de Live te vervangen door een Audigy (2), maar ik wil dat I/O boardje niet kwijt. Kan ik dit gewoon overzetten? Het gaat dus om een I/O dochterbordje dat via een flatcabel verbonden is aan de interne Audio Extension Connector, zoals op dit plaatje te zien is:
[afbeelding]
Volgens mij moet dat wel werken... :)

Maar mag ik vragen waar je dat dochter bordje vandaan hebt... :?

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-08 22:49
Ik heb maandag mijn SB Live vervangen door een Audigy 2. Het dochterkaartje van de Live kan je NIET aansluiten op de Audigy 2. Helaas.

Verwijderd

Met wat tweaken moet het toch mogelijk zijn. Op zoek gaan naar de GND, +5V, SPDIF in en SPDIF uit signalen en een nieuwe kabel solderen.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50

Dit topic is gesloten.