7210 Origineel Operator Logo terug??

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter
Hoe krijg ik dus zonder extra kosten of mbv datacable mijn origineel operator logo terug in mijn 7210?? Bij de 3310 was daar een code voor zoals *#oper0logo# oid, is der dus ook zoeits voor de 7210??

euh...ja

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter
owkay, dat heb k al gevonden, gewoon fabrieksinstellingen terugzetten, en klaar.

Maar nu een tweede vraag... de PUK2-code hoeveel cijfers moet die zijn?? Want of ik der nu 4 of 8 intik, na 2 x intypen geeft hij: Code-fout??

euh...ja

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De puk2 code is standaard 0000 als je die hebt. Als je prepaid hebt werkt de code niet. De code is alleen voor abbo's dacht ik. Het staat op je simkaart, dus je provider moet het weten.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:03

Pogostokje

* twiet *

De PUK2 is meestal 8 cijfers, maar je netwerk kan je die wel vertellen. Hoewel de meeste dat niet doen en zelfs je PIN2 niet eens vrijgeven. De PUK2 is nooit standaard 0000, want dat zou wel heel simpel zijn he. :)

Dat logo kan je terugzetten door een nieuw logo te versturen met een niet bestaande operatorcode erin. Simpellll, en een stuk sneller dan alle instellingen herstellen nadat je teruggegaan bent naar de fagrieksinstellingen.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Rfce schreef op 02 januari 2003 @ 14:08:
owkay, dat heb k al gevonden, gewoon fabrieksinstellingen terugzetten, en klaar.

:Y)
Maar nu een tweede vraag... de PUK2-code hoeveel cijfers moet die zijn?? Want of ik der nu 4 of 8 intik, na 2 x intypen geeft hij: Code-fout??
PUK2? Bel je operator eens. Die kan je precies vertellen wat die PUK code is, en of die zomaar vrijgegeven wordt.

Dit topic is gesloten.