[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
in andere pc hangen is enkel een oplossing als de hd nog door de bios wordt gedetecteerd, anders wordt het heel moeilijk
Je kan je harde schijf naar duitsland sturen, daar kunnen ze de platters uitlezen. Dat is echter reteduur en echt wel voor bedrijfen bedoeld denk ik zo.
Ik had ook eens een harde schijf die het ineens niet meer wou doen. Mijn vader heeft hem 5min in de vrieskist gelegd en toen ging hij weer voor een paar minutjes, net lang genoeg om een backup te maken.
Dit Was dus een koelingsprobleem, helaas denk ik dat dat niet bij jou gaat helpen... jammer!
//edit
@vacuumcleaner: "My Precious" LOL!!!!
Ik had ook eens een harde schijf die het ineens niet meer wou doen. Mijn vader heeft hem 5min in de vrieskist gelegd en toen ging hij weer voor een paar minutjes, net lang genoeg om een backup te maken.
Dit Was dus een koelingsprobleem, helaas denk ik dat dat niet bij jou gaat helpen... jammer!
//edit
[ Voor 6% gewijzigd door JayVee op 02-01-2003 12:28 ]
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Gelukkig gaat het om een andere PC, pffieuuww//edit
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Zie OM FAQ en (Omega) Search
Vaak genoeg behandeld, dit..
Vaak genoeg behandeld, dit..
Dit topic is gesloten.
![]()