Specht in mijn HD --> kaduuk?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Hallo,

Sinds kort komt er uit mijn hd een hoop getik. dit klinkt totaal niet goed. Eerst startte de pc nog wel op maar daarna kwam hij met fout meldingen.
Nus start de pc dus totaal niet meer door. ik ben dus bang dat ik al mijn data verloren ben. Doordat hij niet meer opstart kan ik dus geen back-up meer maken (wat mij dus leert om ALTIJD een BU te maken)

Is er misschen een manier om de belangrijke data te kunnen redden doormiddel van de HD in een andere PC te stoppen als SLAVE en vervolgens onder windows proberen wat data te kopieeren?

Verder nog ideeen?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 11:45
in andere pc hangen is enkel een oplossing als de hd nog door de bios wordt gedetecteerd, anders wordt het heel moeilijk

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11-2025

JayVee

shibby++!

Je kan je harde schijf naar duitsland sturen, daar kunnen ze de platters uitlezen. Dat is echter reteduur en echt wel voor bedrijfen bedoeld denk ik zo.

Ik had ook eens een harde schijf die het ineens niet meer wou doen. Mijn vader heeft hem 5min in de vrieskist gelegd en toen ging hij weer voor een paar minutjes, net lang genoeg om een backup te maken.
Dit Was dus een koelingsprobleem, helaas denk ik dat dat niet bij jou gaat helpen... jammer!

//edit
@vacuumcleaner: "My Precious" LOL!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door JayVee op 02-01-2003 12:28 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
//edit
@vacuumcleaner: "My Precious" LOL!!!!
Gelukkig gaat het om een andere PC, pffieuuww

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie OM FAQ en (Omega) Search B)

Vaak genoeg behandeld, dit..

Dit topic is gesloten.