volgens mij komt er voorlopig geen MF meer.
we heben er al zoveel gehad
we heben er al zoveel gehad
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Verwijderd
Je moet die koeien nou niet te veel gaan lijden in de zomer. Het is beter als je ze hun gangetje laat gaan, kunnen ze buiten ff lekker uitwaaien. Als ze strax weer naar binnen moeten, zijn ze weer goed uitgerust voor een big MF.
Ennu, waar is een MF nu voor nodig? 1e staat dpc nu wel vaker. We kunnen er beter voor zorgen dat we een beetje stabiel 1e blijven staan...
Ennu, waar is een MF nu voor nodig? 1e staat dpc nu wel vaker. We kunnen er beter voor zorgen dat we een beetje stabiel 1e blijven staan...
Verwijderd
JeFF,
De proxy van Energy flusht op zondag en die van Wildhagen op maandag. De dag van het flushen is de flushdag en niet de dag dat de stats zichtbaar zijn. Veel DPC-ers flushen op eigen houtje elke maandag een extra lading blocks en dat is dus de DPC maandagflush geworden. Makkelijker is het om via een proxy te werken, want die spaart dan al je gekraakte blocks op om ze vervolgens op een bepaalde dag te flushen. Op de proxy worden dan spaar-stats bijgehouden, zodat je weet hoeveel je al gespaard hebt.
De proxy van Energy flusht op zondag en die van Wildhagen op maandag. De dag van het flushen is de flushdag en niet de dag dat de stats zichtbaar zijn. Veel DPC-ers flushen op eigen houtje elke maandag een extra lading blocks en dat is dus de DPC maandagflush geworden. Makkelijker is het om via een proxy te werken, want die spaart dan al je gekraakte blocks op om ze vervolgens op een bepaalde dag te flushen. Op de proxy worden dan spaar-stats bijgehouden, zodat je weet hoeveel je al gespaard hebt.
Ik heb wel een voorstel nvoor een UltraFlush (tm) dag. Wat dacht je van de langste dag van het jaar? (Kweet zelf wel niet wanneer dat is, maar leek me gewoon leuk.)
Verder heb ik geen reet te melden.
Plezier
Verder heb ik geen reet te melden.
Plezier
Bericht hierboven
Als we echt continu op #1 komen te staan zouden megaflushes (om te voorkomen dat we altijd op 1 staan) helemaal geen slecht idee kunnen zijn.
Het kan best gebeuren dat de belangstelling voor DPC afneemt wanneer de echte challenge er niet meer is.
Maar dan loop ik misschien iets te ver op de zaken voor. Voorlopig zijn we nog niet verzekerd van de eerste plaats.
Het kan best gebeuren dat de belangstelling voor DPC afneemt wanneer de echte challenge er niet meer is.
Maar dan loop ik misschien iets te ver op de zaken voor. Voorlopig zijn we nog niet verzekerd van de eerste plaats.
Verwijderd
Je zou de proxies de flow kunnen laten normaliseren. BV elke dag 1 miljoen blokjes laten flushen, kans is groot dat DPC dan bijna dagelijks nr 1 is. Zoals Femme al zegt, dat zou waarschijnlijk de challenge verpesten.
Ook een optie is de proxies pas te laten flushen als ze genoeg blokjes hebben om DPC in het algemene klassement 1 plaats te laten stijgen (superflush?).
Ook een optie is de proxies pas te laten flushen als ze genoeg blokjes hebben om DPC in het algemene klassement 1 plaats te laten stijgen (superflush?).
Pagina: 1