And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
I find it kind of sad
I find it kind of sad
Si vis pacem, para bellum
jah ook een testversie om mn nieuwe videokaart te testenMohy schreef op 02 februari 2003 @ 23:41:
ook een testversie? (Probeer anders detonator drivers 41.09. Dat zijn de laatste whql detonators (laatste officiele dus))
geen patch uitgebracht ofzo?
[ Voor 5% gewijzigd door .GoO op 03-02-2003 10:46 ]
In de startpost staat vermeldt dat het om [1467847792] bytes gaat, dat is meer dan 1 gigabyte, als je geheugen minder is dan 512 MB en je swapfile minder is dan 1 Gigabyte redt je dat nooit. Vergroot je swapfile dus eens zodat je boven de 1,5 gig komt samen met je geheugen
The devil is in the details.
Ik had het spel gekocht en er bleek zelfs bij de installatie al een en ander grofweg de mist in te gaan. Zo word bijvoorbeeld assets.007 maar voor een 100mb gekopieerd... terwijl die op cd toch dik 470 meg groot is
Ik heb op een gegeven moment het message board van EA over nightfire doorgelezen, en ik kan je vertellen dat je daar niet bepaald gelukkiger van word of wijzer.
EA heeft ook al een patch uitgebracht, maar ook deze verhelpt net nix. Zoals op dat messageboard ook al staat vermeld, een lachertje. De patch staat trouwens hier. Niet dat je er veel aan zult hebben maar toch.
Als je het mij vraagt heeft EA gewoon een bagger product geleverd. Wat ik begrepen heb is het op de meeste plaatsen vlak voor kerst in de schappen gekomen en wilde EA op deze manier gewoon even een vette slag slaan. Wel jammer dat mensen zoals ik zo'n troep dan weer gewoon terug brengen en hun geld terug vragen. Logisch. Ik zal ook de eerste tijd echt geen product meer van EA kopen.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Dit topic is gesloten.
![]()