[nightfire] Out of memory-crash desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11 06:03

tutterke

Klein maar tapper!

Topicstarter
Wanneer ik Nightfire (het volledige spel) wil opstarten krijg ik als fout het volgende:
ERROR
Out of memory Failing request of [1467847792] bytes
en klapt hij gewoon trug naar de desktop.

M'n specs:
Windows XP SP1 US, Creative SB PCI 128, Geforce 4 mx440, ASUS A7V, 448 MB RAM

Wat heb ik al geprobeerd ?
Nieuwe audiodrivers, nieuwe (lees: andere) detonators (23.11 ; 30.82), andere resoluties, alle overbodige dingen gesloten, antivirus gesloten, gezocht op EA-site (daar kondigen ze wel een patch aan, maar niet specifiek voor mijn probleem), google, etc. etc.

Iemand hier die me kan helpen ?

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Verwijderd

directx8.1? SP1.... jah dus :)
probeer eens de 41.09 of 42.01 detonators...

• tutterke

tutterke

Klein maar tapper!

Topicstarter
Nope, ook die verhelpen het probleem niet

I find it kind of sad

Verwijderd

wel legale versie?

• tutterke

tutterke

Klein maar tapper!

Topicstarter
Euhm, het is een testversie ;)

I find it kind of sad

Verwijderd

uhm, hoogstwaarschijnlijk is dat je probleem dan ;)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 22:10
even een schopje aangezien ik dit probleem ook heb :?

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-11 22:14

Mohy

Star Citizen

ook een testversie? (Probeer anders detonator drivers 41.09. Dat zijn de laatste whql detonators (laatste officiele dus))

Si vis pacem, para bellum

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 22:10
Mohy schreef op 02 februari 2003 @ 23:41:
ook een testversie? (Probeer anders detonator drivers 41.09. Dat zijn de laatste whql detonators (laatste officiele dus))
jah ook een testversie om mn nieuwe videokaart te testen :P maar andere detonators helpen niet en geen enkele andere game heeft problemen?

geen patch uitgebracht ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door .GoO op 03-02-2003 10:46 ]

Verwijderd

zelfde probleem hier

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Out of memory kan ook duiden op een te kort aan swapfile.
In de startpost staat vermeldt dat het om [1467847792] bytes gaat, dat is meer dan 1 gigabyte, als je geheugen minder is dan 512 MB en je swapfile minder is dan 1 Gigabyte redt je dat nooit. Vergroot je swapfile dus eens zodat je boven de 1,5 gig komt samen met je geheugen :)

The devil is in the details.

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Als het niet draait zou ik verder de eerste tijd ook maar geen moeite meer doen, ik ben er 2 weken mee bezig geweest, ene reinstall (zowel win xp als nightfire) na de andere, maar nix.

Ik had het spel gekocht en er bleek zelfs bij de installatie al een en ander grofweg de mist in te gaan. Zo word bijvoorbeeld assets.007 maar voor een 100mb gekopieerd... terwijl die op cd toch dik 470 meg groot is :(

Ik heb op een gegeven moment het message board van EA over nightfire doorgelezen, en ik kan je vertellen dat je daar niet bepaald gelukkiger van word of wijzer.

EA heeft ook al een patch uitgebracht, maar ook deze verhelpt net nix. Zoals op dat messageboard ook al staat vermeld, een lachertje. De patch staat trouwens hier. Niet dat je er veel aan zult hebben maar toch.

Als je het mij vraagt heeft EA gewoon een bagger product geleverd. Wat ik begrepen heb is het op de meeste plaatsen vlak voor kerst in de schappen gekomen en wilde EA op deze manier gewoon even een vette slag slaan. Wel jammer dat mensen zoals ik zo'n troep dan weer gewoon terug brengen en hun geld terug vragen. Logisch. Ik zal ook de eerste tijd echt geen product meer van EA kopen.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem :O Alles geprobeerd, niks gelukt..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Niet erg handig om hiervoor dit topic te kicken als je zojuist al een ander topic hebt geopend ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.