Toon posts:

PS2 + STR DE 870: geen DTS

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nu wil vandaag eens DTS horen! LUKT NATUURLIJK NIET !
Ik heb dus de Sony STR DE 870 en ps2, de ps2 sluit ik optisch aan (de uitgang staat aan) En in de film ET :) selecteer ik ENGELS DTS. mijn versterker weigert te decodere (of er komt gewoon geen DTS signaal door) ZelFs Dolby digital (met een andere film) komt niet door. versterker geeft gewoon stereo.

Mijn Xbox daarentege verstuurt dolby digital zonder een probleem en alles loopt gladjes :)

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
heb je dts goed ingrsteld staan op de xbox?

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
als je een film hebt opgestart moet je ff naar het menu van de ps2 zelf toe... was geloof ik de select-knop... Daar naar het audio-menu, en dts en dolby digital enzow allemaal aanzetten... Kan zijn dat dat uit staat...

Verder zou het moeten werken...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Verwijderd

Topicstarter
er is helemaal geen audio menu op men ps2 tje :s had ik ook al aan gedacht

en je zegt terwijl de dvd speelt ? dan geraak ik toch helemaal niet meer in de configuratie

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 12:02 ]

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
hmm... tijd geleden dat ik het gedaan heb, en ben nu ook niet thuis... Je kon met een knop dat doorzichtige menu op je tv krijgen... Daarin kan je alles doen... pauze, stop, forward, etc... Maar daarin zit ook een audio-menu... moet je ff zoeken misschien, want de icoontjes spreken niet altijd voor zich...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Verwijderd

Je moet idd in een menu komen waar je dat kan instellen. Staat ook in de handleiding, maar goed. Speel de film af en zet hem dan op STOP! Ga dan naar het menu. Met de officiele ab van sony heet dat display, maar met controller kan dat ook door startknop of select knop. Scoll dan maar eens door het menu en voila!

Je kan dan ook de scherminstellingen goed zetten als ze nog niet goed staan.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

elke DVD speler heeft een DVD menu waarin je bijvoorbeeld kan instellen of DTS geluid als DTS door de digitale uitgang moet en of je een 16:9 of 4:3 tv hebt en wat de standaardtaal van de subtitles is enzo. Lees eens je handleiding en zie maar dat het wel zo is.

zoniet, kan je me ff een mailtje sturen

[ Voor 8% gewijzigd door JvS op 02-01-2003 14:32 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.