wijze woorden
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
moeilijk man zoeken.
zorry deze is niet gratis
[ Voor 22% gewijzigd door MRic3 op 02-01-2003 11:31 . Reden: niet gratis linkje.. ]
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
(via cursus.pagina.nl aan gekomen)
[ Voor 30% gewijzigd door Boy op 02-01-2003 11:31 ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Ja, maar dat kost 22 eurootjes voor een of ander mooi proggie. Toen ik het leerde (vroegerrrrTraag schreef op 02 January 2003 @ 11:25:
Zulke dingen moet je vaak voor dokken, ik zou es bij de Bruna of op de Davilex site kijken als ik jou was
wijze woorden
(Of ICQ ?, maar dat is niet meer zo populair)
Daarmee heb ik het tenminste geleerd. Gewoon een paar leuke mensen in je lijst en gaan. Als je met 5 / 6 aan het typen ben, dan leer je dat vanzelf. Ik heb ooit ook een typcursus gehad, maar das alleen maar vervelend. Je verveeld je daar dus ga je minder je best doen.
Op die manier dénk je dat je goed blind kan typen, maar dat is maar schijn. Met een echte typecursus kan je uiteindelijk veel sneller en veel foutlozer typen, en dat leer je dan ook nooit meer af.Maeslant schreef op 02 januari 2003 @ 11:46:
Dat heet toch MSN ?![]()
(Of ICQ ?, maar dat is niet meer zo populair)
Daarmee heb ik het tenminste geleerd. Gewoon een paar leuke mensen in je lijst en gaan. Als je met 5 / 6 aan het typen ben, dan leer je dat vanzelf. Ik heb ooit ook een typcursus gehad, maar das alleen maar vervelend. Je verveeld je daar dus ga je minder je best doen.
Verwijderd
dat was echt prachtig, met een cute spookje die je instrukties gaf het zag er grafisch ook nog wel leuk uit met spelletjes enzo
eerst begint het programma met
f en h
dan asdf en jkl; dan door elkaarheen. en zo het toetsenbord opbouwen. dingen die je fout doet herhaalt het programma.
echt een aanrader, zelfs mn moeder en mn zusje hebben ermee leren typen
Yeah, 65wpm bij learn2type. En nooit typen geleerd. Gewoon ervaring! 8 )
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Verwijderd
Verwijderd
edit:
linkje: http://www.dda.nl/Pages/software.htm
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 12:27 . Reden: alcohol ]
Verwijderd
nope, http://www.instruct.nl/ en dan typevaardigheid, type instructor. je kunt het downloaden zie ik, ik had er ook nog een boek bijVerwijderd schreef op 02 January 2003 @ 12:21:
bedoel je niet Typemate?
Verwijderd
= zo ja, vroeger ook een cursus gehad, en ik ben er nog super blij meeReinier schreef op 02 januari 2003 @ 11:51:
[...]
Op die manier dénk je dat je goed blind kan typen, maar dat is maar schijn. Met een echte typecursus kan je uiteindelijk veel sneller en veel foutlozer typen, en dat leer je dan ook nooit meer af.
Verwijderd
Verwijderd
Mijn reactie was ook bedoelt op de topic start van ZosasVerwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 12:30:
[...]
nope, http://www.instruct.nl/ en dan typevaardigheid, type instructor. je kunt het downloaden zie ik, ik had er ook nog een boek bij
dunno
Verwijderd
Laat maar... niet boeiend
[ Voor 108% gewijzigd door Reinier op 04-01-2003 15:08 ]
Verwijderd
91 (na foutaftrek) 87 wpm ... wel typen geleerd.JayVee schreef op donderdag 02 januari 2003 @ 11:56:
offtopic:
Yeah, 65wpm bij learn2type. En nooit typen geleerd. Gewoon ervaring! 8 )