Ik heb twee TFT schermen bij de media markt gekocht op 30 december (nog snel ff voor de energiepremie
). Nu kom ik er achter dat je een kassa bon op naam nodig hebt voor in aanmerking te kommen voor de energie (die ik dus niet heb gekregen
). Bij de mediamarkt willen ze keen kassa bon op naam voor mij maken. Wat nu wie kan mij vertellen wat ik nu nog kan doen?
Nou, voor zover ik weet, moet je het gewoon nog een keertje vragen. Als je hem bij de MM hebt gekocht, kan ik me niet indenken dat ze het niet doen. Ik heb er zelf gewerkt, en ik zou ze zoo voor je maken. Er staan vast meer mensen op de afdeling, en vraag anders ff de chef. Sterkte (welke MM eigenlijk?)
Bij de MM (leeuwarden) zeiden ze maar dat ik dom was dat ik niet wist dat ik een kassa bon op naam nodig had. En het was volgen hem onmogelijk een kassa bon op naam te maken. Ik had er maar gelijk om vragen.
CRAP, ik heb daar ooit m'n pc gekocht(MM in Amsterdam), bleek ik ook een bonnetje op naam nodig te hebben (ivm pc-prive) en ik ben gewoon teruggegaan en heb om een gespecificeerde bon op naam gevraagd. Nou de aardige vrouw tikte het allemaal in en voila, daar kwam een mooie bon van mediamarkt uitgeprint.Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 11:14:
Ik heb twee TFT schermen bij de media markt gekocht op 30 december (nog snel ff voor de energiepremie). Nu kom ik er achter dat je een kassa bon op naam nodig hebt voor in aanmerking te kommen voor de energie (die ik dus niet heb gekregen
). Bij de mediamarkt willen ze keen kassa bon op naam voor mij maken. Wat nu wie kan mij vertellen wat ik nu nog kan doen?
Hoe doen ze het dan als bedrijven artikelen bij hun kopen, die hebben vaak ook zo'n bon nodig (BTW etc)........ Gewoon gelul dat ze het niet kunnen. Volgens mij is het eerder een kwestie van niet WILLEN....
Woordje "service" is sowieso uit het woordenboek verdwenen als je het mij vraagt..... men moet kopen en betalen en verders hun bek houden.....
wijze woorden
Verwijderd
Je gaat natuurlijk niet naar de mediamarkt om het service-aspect. laat dat duidelijk zijn 
Echter een bon afgeven is iedere winkelier verplicht (tenzij je de bon niet wilt) dus dat mag het probleem niet zijn. Ik zou zeggen, bel nog eens of ga langs en vraag naar de manager en leg het verhaal uit. Dan lukt het vast wel.
Echter een bon afgeven is iedere winkelier verplicht (tenzij je de bon niet wilt) dus dat mag het probleem niet zijn. Ik zou zeggen, bel nog eens of ga langs en vraag naar de manager en leg het verhaal uit. Dan lukt het vast wel.
De mediamarkt erlebnis....Zosas schreef op 02 January 2003 @ 12:45:
[...]
Woordje "service" is sowieso uit het woordenboek verdwenen als je het mij vraagt..... men moet kopen en betalen en verders hun bek houden.....
(maar jah, ze zijn zo goedkoop he...
zelde gezeik heb ik gehad bij de ah met z'n tft'z..
in de doos zat niet eens zo energie premie kaart! moest ik dus weer zelf gaan printen en idd, ik had ook zo'n bon nodig. ze konden alleen maar een of andere btw bon uitschrijven, dus heb ik dat maar genomen en opgestuurt. zal zo s aan pa vragen of hij dat geld ooit nog gezien heeft...
vind het echt bagger, iederen loopt te adverteren met energiepremie maar dit soort geintjes vertellen ze ffe niet..
in de doos zat niet eens zo energie premie kaart! moest ik dus weer zelf gaan printen en idd, ik had ook zo'n bon nodig. ze konden alleen maar een of andere btw bon uitschrijven, dus heb ik dat maar genomen en opgestuurt. zal zo s aan pa vragen of hij dat geld ooit nog gezien heeft...
vind het echt bagger, iederen loopt te adverteren met energiepremie maar dit soort geintjes vertellen ze ffe niet..
Verwijderd
Mooi klote is dat, en wel mooi de prijzen aangeven nadat de energiepremie eraf is. En daarboven in kleine lettertjes vermelden dat de prijs eigenlijks 50 euro-tjes duurder is.. bah
Bovendien is de klantvriendelijkheid en kennis van de mensen bij de pc-afdeling van de mediamarkt om te huilen.
Vraag ik vriendelijk wat het contrast en response tijd van de 17" LG tft monitor is. Zegt de verkoper simpelweg: "Weet ik niet" Sterker nog, hij wist niet eens wat het was.
Bovendien is de klantvriendelijkheid en kennis van de mensen bij de pc-afdeling van de mediamarkt om te huilen.
Vraag ik vriendelijk wat het contrast en response tijd van de 17" LG tft monitor is. Zegt de verkoper simpelweg: "Weet ik niet" Sterker nog, hij wist niet eens wat het was.
Mijn vader heeft ooit bij de ALDI een laptop gekocht, zelfs daar kreeg hij een bon op naam.
(gewoon kassa-bonnetje met daarbij met stift een naam+handtekening)
(gewoon kassa-bonnetje met daarbij met stift een naam+handtekening)
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ik heb nog ff met de nuon gebeld en tegen mij zeiden ze dat ik het gewoon zo moest opsturen met een briefje er bij waarop staat dat de mediamarkt geen andere bon wilde geven
. gelukkig zij ze niet allemaal zo als bij de MM.
Pagina: 1