Ik heb draaien 3 PC's in LAN, aangestuurd door Winroute:
PC1 = 192.168.0.1, DHCP, DNS, PROXY en Gateway voor de andere 2
PC2 = 192.168.0.2; PC3 = 192.168.0.3
Sinds een paar dagen is PC3 onbereikbaar. Bij opnieuw detecteren ziet hij alleen zichzelf en de andere 2 staan apart.
namen en werkgroepen kloppen, maar het is net alsof er dus 2 werkgroepen MSHOME naast elkaar lopen (1 voor PC3 en 1 voor PC1 en PC2)
Ik heb winroute al uitgeschakeld, de IP's van alle 3 vastgezet en opnieuw laten detecteren maar zonder suc6
Ik heb toen ook IPCONFIG gedraaid op alle 3 en mij valt op dat PC3 iets anders is ingesteld:
Knooppunttype: gemengd (terwijl de andere 2 op onbekend staan)
IP-routering ingeschakeld: nee (terwijl die andere 2 staan ingeschakeld)
Volgens mij zit hier ergens de flessenek, maar ik weet niet hoe ik nu verder moet
wie helpt??
PC1 = 192.168.0.1, DHCP, DNS, PROXY en Gateway voor de andere 2
PC2 = 192.168.0.2; PC3 = 192.168.0.3
Sinds een paar dagen is PC3 onbereikbaar. Bij opnieuw detecteren ziet hij alleen zichzelf en de andere 2 staan apart.
namen en werkgroepen kloppen, maar het is net alsof er dus 2 werkgroepen MSHOME naast elkaar lopen (1 voor PC3 en 1 voor PC1 en PC2)
Ik heb winroute al uitgeschakeld, de IP's van alle 3 vastgezet en opnieuw laten detecteren maar zonder suc6
Ik heb toen ook IPCONFIG gedraaid op alle 3 en mij valt op dat PC3 iets anders is ingesteld:
Knooppunttype: gemengd (terwijl de andere 2 op onbekend staan)
IP-routering ingeschakeld: nee (terwijl die andere 2 staan ingeschakeld)
Volgens mij zit hier ergens de flessenek, maar ik weet niet hoe ik nu verder moet
wie helpt??