Waar blijven de facturen van BEN?

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 18:44

robbydw

live your life

Topicstarter
Ik heb al een aantal maanden (3 om precies te zijn) geen rekeningen meer van BEN gehad. Zijn er meer mensen die al een aantal maanden "gratis" bellen of weet iemand wanneer de hele stapel op de mat gaat vallen.

Van mensen die bij BEN werken heb ik gehoord dat ze enige tijd geleden over zijn gegaan op een nieuw administratief systeem en dat er bij de migratie nogal wat problemen zijn ontstaan. Dit zal toch niet betekenen dat ze een hoop gegevens van de afgelopen maanden kwijt zijn >:)

De problemen zouden een week of drie geleden opgelost moeten zijn maar dat zijn ze nog steeds niet.

Geen commentaar

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 19:49

slaay

Natuurbeleven.com

Ben zal snel komen met de rekeningen ivm de boete van de NMa.

Krijgt Scheepsbouwer toch nog gelijk dat Ben kopje onder gaat...

Dich bis echt unne foëzen haas

• robbydw

robbydw

live your life

Topicstarter
slaay schreef op 02 januari 2003 @ 10:20:
Ben zal snel komen met de rekeningen ivm de boete van de NMa.

Krijgt Scheepsbouwer toch nog gelijk dat Ben kopje onder gaat...
Lijkt me niet dat dat de reden zal zijn dat Ben met zijn facturen zal komen. Wanneer zij namelijk geen beeld hebben van de kosten die ze moeten factureren aan de klanten, kunnnen ze ook niet zomaar facturen sturen.

Maar idd de boete van de NMa is niet gunstig voor de telco. :'(

Geen commentaar

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Ben schakeld intern over op het systeem van t-mobile. Dit omdat de naamsverandering dit jaar plaats zal vinden. Tot eind januari zal ben-online ook niet beschikbaar zijn (online rekening). Ik lees in nl.telecom dat er mondjesmaat facturen binnendruppelen.

PS Ben doet er ook lang over om mijn abo aan te sluiten, zal wel door de feestdagen komen...

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik heb vandaag de rekening gehad, dus jij zult hem vast ook wel snel krijgen. Was bij mij inderdaad ook een tijdje geleden. Alleen er klopt dus geen moer van. In een minuut 12 SMS-jes gestuurd naar de ALH alarmlijn |:( Lijkt me stug dat ik daar SMS-jes naartoe stuur. Net mijn abo verlengd, en nu gaan ze lopen klooien. Daar wordt je dus echt niet vrolijk van....

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:03

Pogostokje

* twiet *

Er zijn geen gegevens verloren gegaan. Het is alleen een kwestie van de facturering die op dit moment nog niet in grote bulken plaatsvind. Maak je geen zorgen, alle rekeningen komen wel alleen het duurt iets langer. Je moet je pas zorgen gaan maken als je zoals bij O2 al een jaar geen rekening hebt gezien ofzo. :)

Enneh, wat betreft die boete van de NMa ... wat is nou 15 miljoen euro voor een telco? Als je denkt dat een bedrijf daar aan ten onder gaat dan denk je heel fout. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Pogostokje op 02-01-2003 15:31 ]

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• robbydw

robbydw

live your life

Topicstarter
Pewwy schreef op 02 januari 2003 @ 13:50:
Ik heb vandaag de rekening gehad, dus jij zult hem vast ook wel snel krijgen. Was bij mij inderdaad ook een tijdje geleden. Alleen er klopt dus geen moer van. In een minuut 12 SMS-jes gestuurd naar de ALH alarmlijn |:( Lijkt me stug dat ik daar SMS-jes naartoe stuur. Net mijn abo verlengd, en nu gaan ze lopen klooien. Daar wordt je dus echt niet vrolijk van....
heb je de rekening van 1 maand gehad of hebben ze maar gelijk de hele achterstand ingelopen? Hmm ik heb geen gespecificeerde rekening meer bij Ben dus kan alleen via Ben online zien of ze me niet naaien. En ja Ben Online factuurgegevens is ook nog niet up & running :( Heb tot oktober nog een abo...enne laatste 3 maanden gratis.

Wat is trouwens de ALH alarmlijn :?

Geen commentaar

Verwijderd

lol.. als je een jaar abo hebt afgesloten in de zomer vorig jaar kreeg je 3 maanden gratis en die kreeg je einde van de je abo.. nu dus :)

dus gewoon 3 maanden gratis belminuten.. mits je er overheen gaat, dan krijg je wel een factuur.

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
robbydw schreef op 02 januari 2003 @ 15:56:
[...]

heb je de rekening van 1 maand gehad of hebben ze maar gelijk de hele achterstand ingelopen? Hmm ik heb geen gespecificeerde rekening meer bij Ben dus kan alleen via Ben online zien of ze me niet naaien. En ja Ben Online factuurgegevens is ook nog niet up & running :( Heb tot oktober nog een abo...enne laatste 3 maanden gratis.

Wat is trouwens de ALH alarmlijn :?
ALH is mijn leasmaatschappij :) Maar om die nou te SMS-en op een nummer waar ze het niet kunnen ontvangen? En dan gemiddeld 7 per minuut.... Ik heb trouwens maar een factuur voor een maand, ze lopen dus lekker te klooien....

Verwijderd

ik heb er net weer 1 binnen, zoals elke maand...

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Ik moet mijn factuur over november nog krijgen. Ze lopen nu precies een maand achter bij mij.... :(

Verwijderd

Hier ook een maand achter...

Verwijderd

jah bij mij ook. vreemd.

• robbydw

robbydw

live your life

Topicstarter
Dan is het bij mij wel heel extreem. Nu al 3 maanden. Heb dat ook ooit eens bij DT gehad en die stuurden toen doodleuk 3 facturen vlak achter elkaar.
Ben dus benieuwd

Geen commentaar

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-08 22:50
Kreeg gister een factuur van ben Kreeg ook omdat ik morgen 19 wordt slingers van BEN .. had wel verwacht dat ik dan die factuur niet hoefde te betalen :-(

Verwijderd

EmBee schreef op 04 januari 2003 @ 14:18:
Kreeg gister een factuur van ben Kreeg ook omdat ik morgen 19 wordt slingers van BEN .. had wel verwacht dat ik dan die factuur niet hoefde te betalen :-(
Lol ik kreeg net een factuur van Ben:
Totaal: euro 0,00
Komt omdat ik nu o2 heb, maar dat ze dan een factuur van 0 euro versturen.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 13:33

PromWarMachine

Forsaken Archer

Die zijn wel vaker laat :z

Gewoon wachten, reken er maar niet op dat je gratis kan bellen hoor :P

Dividend for Starters

Pagina: 1