Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mijn eerste post...Case MOD opinions :D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Allereerst zal ik mij even voorstellen, ik ben menno en ben al jaren een tweaker. Ik heb echter tot nu nooit hier gepost.

Tot vandaag, ik heb een casemod uitgevoerd en ik wil graag jullie opinies en suggesties tot het verbeteren van het uiterlijk van mijn kast.....

Afbeeldingslocatie: http://iwebphoto.com/Clients/mankind/Album4/pimpcase.jpg :)

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-11 16:12
Dat ziet er errug netjes uit, ennuh, welkom he :P

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
ziet er idd wel leuk uit, ik zou alleen je muis en je andere USB dingen proberen achterin je kast te laten komen ipv aan de voorkant, dat staat leuker.

koptelefoon heb ik zelf ook voorin, maar verder vind ik alles achterin mooier

misschien kan je je brander/cdrom een ander kleurtje geven zodat ie wat minder opvalt.

verder zeer mooie kastje

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

heel netjes, en welkom natuurlijk, en idd de snoeren aan de voorlant weg.
maar verder kunnen wij natuurlijk niet zeggen wat mooi is en wat niet, want smaken verschillen natuurlijk

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Verwijderd

Ziet er zeer mooi uit. Vooral die profielen rond je window geven een speciaal effect.

Ik zou alleen wel je cd-rom stealthen, voor de afwerking

Verwijderd

Jups, CD-rom ook nog even een andere kleur geven :)

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Mooie Casemod!
Welkom @ GoT :)

Verwijderd

nice, die strips om de window geven het mooi 'industrial' design. Zijn de strips geschroefd of gepopnageld?

Een stealth voorkant zou (naar mijn gevoel) de icing op de cake zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 09:26 . Reden: vraagje toegevoegd ]

Verwijderd

Topicstarter
hahaha ja die cd rom.....die zuigt ik weet het...het ergste is dat het een model is waarvan het klepje los van het laatje zit (het kleppie klapt open en dan komt het laatje) dus stealth of beter de coolermaster fronts vallen af.....

ik zou hem zwart kunnen spuiten want mijn dvd is ook zwart (restant van vorige mod...:|)

maar eigenlijk ga ik heel binnen kort een combo brander/writer kopen.....en eigenlijk zit ik te denken om er dan meteen een dvd writer van te maken....ander heb ik na een jaar weer spijt............:)

heel binnenkort want eergisteren moest ik ineens twee 80 gig barracudas hebben en die kosten ook flink, maar ik moest vissies in me visglas

[edit]

btw die strippies kosten 2 euro bij de gamma, plexi ook zoiets en het voordeel is dat je niet mooi hoeft te zagen, voldoende speling hebt voor inbouw

tja die usb kabels......:'(.....het ergste is, het is een MSI KT3 ULTRA2 ARU dus met allerhande usb 1.1 en 2.0 toevoegsels......alleen heb ik daar geen plek meer voor aan de achterkant...dus heb ik een floppydrivefront gemod tot USB hub....

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 09:29 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mjah, die kabels die er voorin zitten, die daarna naar achteren lopen vind ik wel een beetje jammer (USB moet voor én achterin zitten BasieP ;) :P ), maar verder vind ik em kewl :) Mooi alu enzo

Verwijderd

Topicstarter
basjo: de strip zijn gepotnageld

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 16:52

Martijn02

/* No Comment */

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 09:24:
hahaha ja die cd rom.....die zuigt ik weet het...het ergste is dat het een model is waarvan het klepje los van het laatje zit (het kleppie klapt open en dan komt het laatje) dus stealth of beter de coolermaster fronts vallen af.....

ik zou hem zwart kunnen spuiten want mijn dvd is ook zwart (restant van vorige mod...:|)

maar eigenlijk ga ik heel binnen kort een combo brander/writer kopen.....en eigenlijk zit ik te denken om er dan meteen een dvd writer van te maken....ander heb ik na een jaar weer spijt............:)

heel binnenkort want eergisteren moest ik ineens twee 80 gig barracudas hebben en die kosten ook flink, maar ik moest vissies in me visglas
Ooh, maar dat frontje wip je er dan toch zo af? ff buigen in het midden dan komt hij los... Dan kan je aan het laatje wat daarachter zit gewoon een blokje lijmen waar je frontje weer aan zit.

Oh, enneuh die blauwe ledjes zijn best cool in je front zo, alleen jammer dat je het licht alleen onder ziet. Eigenlijk zou je er boven ook een of 2 in moeten maken...

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 08:40

Kristof

is een Belgisch product

Beetje weinig foto's...
Kan je er niet een paar meer maken? voorkant licht/donker en van opzij en eventueel binnenin?

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Verwijderd

Topicstarter
kristof: ja hoor.......
Afbeeldingslocatie: http://iwebphoto.com/Clients/mankind/Album4/Totalview.jpg
Met filter mod..:) (getto home made mod)
Afbeeldingslocatie: http://iwebphoto.com/Clients/mankind/Album4/Intakefilter.jpg
Floppy gaat opnieuw (ik heb er nog 10 ofzo :P)
Afbeeldingslocatie: http://iwebphoto.com/Clients/mankind/Album4/Frontal.jpg
Beetje binnenkant
Afbeeldingslocatie: http://iwebphoto.com/Clients/mankind/Album4/inside1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://iwebphoto.com/Clients/mankind/Album4/inside2.jpg

Verwijderd

Topicstarter
wat commentaar:

De finger catchers zijn ontdaan van hun pootjes en opgesoldeerd

De filters zijn zelf gemaakt, combi van filterdoek en plastic fingercatchers aan de binnenkant van case

De ventilatoren die je ziet zijn allemaal of temperatuur geregeld of middels fanmate (kleine inwendig potmetertje) of op 7 Volt continu aangesloten.

de intake outake balans is:

2 in 7volt
1 in Temperatuur sensor op Harddisk
1 uit 7 volt
1 uit Temperatuursensor nabij CPU koeler
1 uit temperatuur sensor in psu
1 inwendig op fanmate (kleine fan boven geforce)
1 inwendig op eigen soort fanmate ding achtig iets (die grote boven de cpu)

de Cathodes koop ik in rotterdam voor 10e p/buis en 19 E buis+ inverter en er komen twee blauwe bij

Edit

tja er moeten zeker meer leds in de voorkant.....maar eigenlijk heb ik een heel ander id maar dat moet ik eerst ff uitmeten...kijk,..het plexi front is 8mm acryl, die cathodes zijn onder verhitting buigbaar (echt waar)...ik heb een dremel....en ik vind de winamp bliksem bliksems cool......(en vrij simpel)

nu het plan: ik frees een bliksem (of een meer simpelere vorm (ik ga eerst cathode klooien voor frees klooien)) en dan prop ik er cathodes in (zonder mantelbuis), dat is goedkoper kwa lichtopbrengst en lijktg mij wel een grappige mod......

een ander optie zijn die korte cathodes maar die moet ik bestellen en als er dan 1 breekt....:|

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 10:18 ]

Verwijderd

ziet er strak uit man! En die bliksem is echt een kewl plan :9~

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 15:59

Atmoz

Techno!!

Mooie mod!!! netjes gedaan :)
DustMan4u schreef op 02 januari 2003 @ 09:05:
Dat ziet er errug netjes uit, ennuh, welkom he :P
LOL, je sig 8) (ofja dat ding onder je naam, weet niet of dat de sig is of wat anders)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Leuke mod, lekker veel fans zie ik :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Inderdaad een hele mooie mod(alleen is het vaak wel handig om er wat foto's bij te plaatsen :) )

Ik heb niks gezecht over die foto's :)
Mooi gedaam

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 12:52 . Reden: ik lette niet op ]

• PcFer
  • Laatst online: 26-11 22:05
Ziet er nice uit :D

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Staat er nou geen straaljager op je buro met al die fans?

Verder super mooie mod. Ik vind jou aanpak veel mooier dan bv. raamrubber

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Nijs hoor, en welkom op GoT enzo :P

• PilatuS
  • Niet online
mooi gedaan :) het is alleen niet mijn smaak

Verwijderd

mooie binnenkomer hier op GoT. Ziet er zeer nais uit!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Ik vind je Mod er zeer goed uit zien moet ik zeggen! Het is ook niet mijn smaak, maar ik vind hem zeker origineel en kan snappen dat mensen dit mooi vinden! Keep on Tweaking :D

Ceci n'est pas une signature!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:03

Felyrion

goodgoan!

ziet er erg strak uit hoor :D
ik vind dat rood/blauw contrast vooral mooi

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

pfhew, veel fan's zitten erin, wel leuk window'tje ook

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Wees welkom! Mooie mod hoor! Wat voor hubje is dat trouwens daar bovenop? Volgens mij heb ik dezelfde :P

• Jeanious
  • Laatst online: 02-01-2023
Zeer netjes, probeer nog wel die kabels wat meer/mooier weg te werken Tip: je kunt ook van die audiokabeltjes en zo achter je mobo langs laten lopen

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

Verwijderd

supper mooie kast. alleen de voorkant kan nog beter

Verwijderd

Echt wel een 1337e kast!!!!!!!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 14:17

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 09:24:

[edit]

btw die strippies kosten 2 euro bij de gamma, plexi ook zoiets en het voordeel is dat je niet mooi hoeft te zagen, voldoende speling hebt voor inbouw

tja die usb kabels......:'(.....het ergste is, het is een MSI KT3 ULTRA2 ARU dus met allerhande usb 1.1 en 2.0 toevoegsels......alleen heb ik daar geen plek meer voor aan de achterkant...dus heb ik een floppydrivefront gemod tot USB hub....
check mijn stealth eens: [rml]Whieee in "[ CM] Mijn 1e casemod in progress"[/rml]

ik heb mn AOpen 12/10/32 ook gestealth, en die heeft hetzelfde type frontje (het klepje valt op en dan komt de tray naar buiten). Het is een kwestie van gewoon het frontje eraf slopen en je CoolerMaster plaatje ertegenaan plakken... piece of cake!!! :Y)

mooie mod trouwens :) erg netjes !!!!

Launching containers into space

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Welkom, ik moet zeggen dat ik hem ZEER mooi en origineel vind!!

Het window is leuk gedaan, window edges zijn goed, de voorkant is ook erg mooi met dat blauw!!

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Welkom.

Héél mooie mod vind ik! Misschien nog de kabeltjes netter maken ? ;)

Verwijderd

Heel dope ouwe!!
Hopelijk zien we nog meer mods van je :)

Verwijderd

Mooie mod IMO, weinig stof zoalf ik bij sommige andere mods nog wel eens zie wat je moet veranderen is dus al vaker gezegt :) die kabels aan de voorkant, cd-rom en Fdd kleuren(wat je al gedaan hebt) owh en welkom nog

Verwijderd

je moet gewoon je originele kapjes op je drives zetten,
Like This Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~patrick6/mypc1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~patrick6/mypc3.JPG

Verwijderd

Ruig man .. en welkom :)

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 02:58

jaKKer

liev ;x She's on Fire

vette mod voorkant vind ik vooral mooi!

• Wabs
  • Niet online
Ligt ut nou aan mij of zijn de pics offline? (XS4ALL ADSL)

Verwijderd

Martijn02 schreef op 02 January 2003 @ 09:36:
[...]

Ooh, maar dat frontje wip je er dan toch zo af? ff buigen in het midden dan komt hij los... Dan kan je aan het laatje wat daarachter zit gewoon een blokje lijmen waar je frontje weer aan zit.

Oh, enneuh die blauwe ledjes zijn best cool in je front zo, alleen jammer dat je het licht alleen onder ziet. Eigenlijk zou je er boven ook een of 2 in moeten maken...
Hey jongens, ff een tip. Die cd-speler kun je anders doen, als het goed is zit er aan de zijkant of bovenkant een klein pinnetje wat je zo met je schroevendraaier in kunt drukken. Nu is niet alleen het klepje, maar de complete voorkant eraf.
Maak nu voor de cd-lade een frontje en bewaar gewoon je oude frontje.

Verkoop je je cd-speler of heb je hem weer in originele staat nodig? Dan haal je je nieuwe frontje eraf en zet je het oude complete setje weer in mekaar, niemand die ziet dat ie gestealth is...(was)

Ik weet niet of Whieee dit bedoelde...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 01:45 . Reden: Ik weet niet of Whieee dit bedoelde... ]

Verwijderd

Wabs schreef op 04 January 2003 @ 01:38:
Ligt ut nou aan mij of zijn de pics offline? (XS4ALL ADSL)
Ligt aan jou :p

• Wabs
  • Niet online
Nouja, ze doen ut nu weer :?

VAAAG maar ok, lag dus aan mij O-)

Mod is gaaf! ziet er toppie uit dat rood en blauw samen geeft een Tof effect! :Y)

Verwijderd

d'r staat nu een pic van een of ander Indisch mokkel.
Die mogen ze ook wel een modbeurt geven lol :+
ff uploaden naar the forum is down ofso
offtopic:
je mod staat er weer

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 02:07 ]

• Wabs
  • Niet online
OK maar dat ligt dan weer aan jou :P GEEN "LAST" Van... (nouja, last..... groot woord) O-)

Verwijderd

Topicstarter
nee het ligt niet aan Wabs, de server was down gisteren, en indisch mokkel????

Cornholi02001: dat hubje is een low budget wan router van edimax, 4 switch poorten en 1 wan poort, ideaal voor als ik moet klussen aan een andere pc, nic erin en hub het netwerk op (ja dat was een ijzersterke woordgrap al zeg ik het zelf :P)

Afbeeldingslocatie: http://iwebphoto.com/Clients/mankind/Album4/frontnew.jpg
nou goed alle drives zijn nu in dezelfde zilver grijs tint gespoten alleen op foto steekt het af...das jammer Dat flipswitsie boven de floppy is een schakelaar voor de verlichting...

De dvd was niet nog een keer te spuiten (terminale actie leek mij) dus die heb ik gestealthed:
Afbeeldingslocatie: http://iwebphoto.com/Clients/mankind/Album4/Stealth.jpg

Ook heb ik mijn northbridge koeler vervangen door een zalman dingessie, dit omdat de fan van mijn KT3 een haar had gevangen en hierdoor vroegtijdig in de ventilator hemel is opgenomen :( kijk ook fftjes naar die kekke koelblokkies op mijn GF4, dat is een stukgezaagde pentium 1 koeler (vier blokkies per koeler) Getto mods rule....

Afbeeldingslocatie: http://iwebphoto.com/Clients/mankind/Album4/northbridge.JPG

en de verassing is er nu al een beetje af maar er zitten nu ook twee blauwe ccfl in die kast, man wat een licht...ik denk dat ik wiet ga kweken in dat ding :P

Afbeeldingslocatie: http://iwebphoto.com/Clients/mankind/Album4/blueccfl.JPG

Nog alleen meer licht naar de voorkant maar daar ben ik nog niet over uit geprakizeerd :P

Oh ja en dank voor alle welkoms woorden

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 08:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
hahahah ik zie dat de oude northbridge koeler na autopsie tegen de gele rolmaat is aangekwakt.....mijn autopsies zijn altijd van het 'no way back' type, het liefst gepaard met explosieven etc

• PcFer
die temp. lcd's zijn kewl, waar heb je die vandaan???

Verwijderd

Topicstarter
maxilla rotterdam

er stond errug veel text op de voorkant maar hij is spiegelbeeldig dus het ijzeren plaatje tussen het plexiglas en deachterkant is om te draaien voor een techno-look

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 14:34 ]

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
übervet, alleen die kabeltjes he

Verwijderd

geen enkele pic die werkt hier :(

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 09:26
Ik zie idd allemaal kruisjes :(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gechecked maar de foto server is wel online....:| mmmh

Verwijderd

Wat een hoop fans man! Heb je hem al leren vliegen ;)

Case ziet er netjes uit hoor!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 16:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
all die fans draaien op 7 volt of geregeld toerental dus het valt mee, ik wilde alleen geen dead spots behalve die grote boven mij cpu hoor ik, maar die zoemt laag...tja echt stil is waterkoeling maar ik haat lektesten.......:)

• PcFer
Moest je die sensoren eesrst tussen de cpu en de koeler stoppen of niet?¿

Verwijderd

Topicstarter
ja 1 coolermaster heb een sensor aan een touwtje

de rest op fanmate of eigen geregeld toerental of 7 volt mod

[edit]

ow neej niet tussen cpu en hs asjeblieft niet....het is een Xp 2.0 met interne voeler

die koeler sensor zit ergens bij het koellichaam

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 20:10 ]

• Odin

Odin

¯¯¯¯¯

Welke kast is dat trouwens, ik heb dezelfde gezien voor 100 euro inclusief PSU en vraag me af of dat weinig is.

• FlotterPower
  • Laatst online: 11-11 00:06

FlotterPower

Boxy Brown

mooie mod! maar zoals je wel gehoord hebt,..
de kabeltjes ff naar achter drive stealthen
en als het kan,.. die hele front van acryl/plexi maken en dan nog wat blauw ledjes

oh,.. de front is al helemaal van plexi,.. dan maar wat meer ledjes

[ Voor 17% gewijzigd door FlotterPower op 06-01-2003 14:43 ]

I don't want no cake, I want me some pie!

Verwijderd

Zeer mooi gedaan, alleen jammer dat die kabels er aan de voorkant uitkomen, ik zou dat dan achterin weggebouwd hebben.

Verwijderd

ziet er zeer goed en zeer mooi uit!

• megaleo
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

XX - schreef op 06 January 2003 @ 14:17:
Welke kast is dat trouwens, ik heb dezelfde gezien voor 100 euro inclusief PSU en vraag me af of dat weinig is.
Ik heb die kast ook. Je kunt hem halen (tenminste toen) bij Hacom. Koste toen €85,- :P

Verwijderd

zo zo die kast met dat plexi aan de voorkant kan je hier zo in de winkel kopen voor 80 euro in het zwart

• Odin

Odin

¯¯¯¯¯

Ik heb die kast ook. Je kunt hem halen (tenminste toen) bij Hacom. Koste toen €85,-
oh dan valt die prijs nog best tegen bij die zaak waar ik keek.

was dat inclusief voeding?

Verwijderd

Topicstarter
de mijne koste 89 euro, in het zwart is ie bij nader inzien mooier (heb ik laatst voor me schoonbroertje in elkaar gesleuteld) en is ie standaard uitgerust met een blauwe LED....tja details he....daarnaast is de zwarte kleur beter bij te werken bij evt beschadigingetjes. Bij pcl in rotterdam waar ik deze kast heb gekocht kost de zwarte 95 euro

ok dan die draadjes....die in de voorkant blijven, in de achterkant heb ik alle beschikbare poorten vol :)

ik heb 1 drive gestealth en 1 drive in zilver gespoten, daar komt nog een acryl frontje overheen.

de 5 1/4 inch bay covers zijn vervangen door exemplaren van plexiglas en staal gratis ter beschikking gesteld door Maxilla Rotterdam (dank dank dank :D)

de inwendige draadjes heb ik nu wel onder controlle. ik heb alle draadjes naar de 'blinde' kant van de kast gebracht.

Daarnaast heb ik van het weekeinde alle lucht inlaten (alle kieren en sleufjes) van filters voorzien en ik heb de kast op lichte overdruk gebracht.

Volgende maand wil ik akasa dempingsmatten gaan installeren met hieroverheen hoog spiegelende bodembeplating. daarnaast wil ik van die kabelgootjes-voor-aan-de-muur-hangende-boxies-van-de-gamma-dingen gaan gebruiken om de resterende kabels weg te werken.

dit keer geen foto's want die Kwalitatief Uitermate Teleurstellende camera van mij heeft weer eens nieuwe penlights nodig.......

:)

Verwijderd

Topicstarter
trouwens, dit moet je wel weten wanneer je die kast koopt: hij heeft extra koelopeningen nodig. In standaardversie heeftie slecht gepositioneerde frontale gaatjes en de zijbeplating is van twee minimale luchtsleuven voorzien.

wat ook wel het vermelden waard is: er zijn pre-modded windows te verkrijgen voor deze kast. Maxilla weet hier meer van. Al popel ik om te roepen dat premods zuigen want modden rules, doe ik dat niet :P

• Odin

Odin

¯¯¯¯¯

die frontale gaatjes is wel op te lossen :)

Maar hoe heet die kast nou? (type/merk)

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-11 16:31
Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 17:28:
Al popel ik om te roepen dat premods zuigen want modden rules, doe ik dat niet :P
Precies! Ben ik het mee eens, echte tweakers doen alles DIY :)

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Verwijderd

Erg ruig !! vooral het raampje net of ie in het staal zit !

:) en welkom

Verwijderd

Topicstarter
de naam van de kast....ik ken hem als de CF2029 en zo vind je hem ook op het net

maar hij heeft ook andere namen zo hier & daar

edit

en die frontale gaatjes....tja maar alleen uitboren is niet echt een optie,

kijk, aan de binnenkant kun je aan het front van de kast een 8 of 12 cm fan monteren. Hier zijn zowel bevestigings gaatjes als lucht sleuven aangebracht. Tevens wijkt dit gedeelte van het front 2 mm meer kast inwaards af waardoor tussen de sierplaat en het kastfront een sleuf ontstaat die uitmond aan de onderzijde.

De gaatjes (die je ziet) zitten weer onder de onderste bevestigings gaatjes van de fan en doorboren het acryl, de sierplaat en het kastfront.

hierdoor zal de lucht bij gebruik van een actieve luchttoevoer een hoge geluidsbelasting geven (suizen, fluiten whatever)

naar mijn mening kun je het best een blowhole (eigenlijk een suckhole, maar dat mag ik vast niet zeggen hier :P) maken vlak naast de schijven, zeg maar waar mijn onderste gat zich bevindt, en het best is nog aan de andere kant ook 1.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 17:03 ]

Verwijderd

naice, welkom !

damn, ben niet de eerste die em welkom heet,... te laat :(

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 17:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
megaleo schreef op 06 januari 2003 @ 16:05:
[...]

Ik heb die kast ook. Je kunt hem halen (tenminste toen) bij Hacom. Koste toen €85,- :P
he man ik weet deze reactie is wat laat maar het valt me ineens op, het jij die kast met window gekocht? want dat ziet er ook best leuk uit....ik heb de premodded sidepanels nooit daadwerkelijk gezien...alleen uit geruchten en verhalen :|

• Sjo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 23:37

Sjo

Vette Casemod! :9~

Mooi window, en een leuk kastje. Die plexi voorkant is oook erg mooi! :)
Pagina: 1