De situatie:
mobo=GIGABYTE GA-7VRXP (raid)
OUD: 2x IBM 27GB HDD's (52 GB in RAID-0)
4 partities
primairy 8 Gb
extendend (de overige 46) waarin de overige logische stations D,E en F.
NIEUW:
1x WD800BB 80 GB
op RAID-controller (span-mode)
Disk to disk (ghost/drive-image)
xp start op, blauwe desktop zonder icons en taakbalk. Na +/- 40sec foutmeling XP over integriteit ofzo met cijfer code.....
Image from partition (C:\)
zelfde fout.....
Het enige wat verandert is de schijf, de partities hou ik hetzelfde maar toch lukt het niet. Na wat zoeken vermoed ik dat de MPA van MS product-activering de boel verziekt. . . .
A: klopt dit ?
b: is er een "workaround" voor dit fenomeen ?
Die workaround zou in dos-mode moeten gebeuren, want ik kom zelfs niet in de veilige modus (auto shutdown/reboot XP)
Heb ook al met die PWA.? keyfile zitten stoeien maar het kopieeren van de nieuwe WPA-file uit de WINXP/system32 map naar de oude WINDOWS/system32 werkt ook al niet. En met een hex-editor word ik ook al niet veel wijzer van dit bestand...
mobo=GIGABYTE GA-7VRXP (raid)
OUD: 2x IBM 27GB HDD's (52 GB in RAID-0)
4 partities
primairy 8 Gb
extendend (de overige 46) waarin de overige logische stations D,E en F.
NIEUW:
1x WD800BB 80 GB
op RAID-controller (span-mode)
Disk to disk (ghost/drive-image)
xp start op, blauwe desktop zonder icons en taakbalk. Na +/- 40sec foutmeling XP over integriteit ofzo met cijfer code.....
Image from partition (C:\)
zelfde fout.....
Het enige wat verandert is de schijf, de partities hou ik hetzelfde maar toch lukt het niet. Na wat zoeken vermoed ik dat de MPA van MS product-activering de boel verziekt. . . .
A: klopt dit ?
b: is er een "workaround" voor dit fenomeen ?
Die workaround zou in dos-mode moeten gebeuren, want ik kom zelfs niet in de veilige modus (auto shutdown/reboot XP)
Heb ook al met die PWA.? keyfile zitten stoeien maar het kopieeren van de nieuwe WPA-file uit de WINXP/system32 map naar de oude WINDOWS/system32 werkt ook al niet. En met een hex-editor word ik ook al niet veel wijzer van dit bestand...
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!