AOpen 40x12x48 dood?

Pagina: 1
Acties:

• Erikbobo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-03 12:33
Hij deed het altijd prima, maar sinds gisteren gaat het lampje na een tijdje knipperen als ik er een cd in doe. Eerst probeert ie em 'gewoon' te lezen, maar dan gaan het lampje knipperen. Hij kan de CD dus niet lezen (Windows zegt: E:\ is niet toegankelijk, mogelijk fout in het I/O apparaat.)

Ik heb hem nu denk ik een maandje, en hij hield er ineens mee op, ik heb er verder geen rare dingen mee gedaan...

Het gaat hier dus om een AOpen 40x12x48, en het moederbord is een Asus A7V8X
Hij staat als slave ingesteld, de master is een AOpen 16x48x DVD-rom drive.

Weet iemand waar het aan kan liggen, of is me burner dood?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Het lijkt er wel op hoewel het me ergens heel erg stug lijkt als hij maar net een maand oud is.... :|

Al eens geprobeerd om hem als master alleen aan de cable te hangen? Is zo en zo vaak verstandig om de brander als master in te stellen.

Verwijderd

Misschien is de lens beschadigt/vuil ?

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Heb je een "beveiligde" audio cd afgespeeld? Die kunnen voor zulke ellende zorgen.

• Erikbobo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-03 12:33
Nee, "beveiligde" audio ceedees komen mijn computer niet in :/
Ik heb hem in mijn andere computer geprobeerd en dan geeft ie dezelfde fout...
Ik breng hem morgen wel ff langs bij de computerboer, misschien dat die er wat mee kan :/

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Misschien dat die er wat mee kan???

Je hebt toch gewoon garantie?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• mOnTEuR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04-2011

mOnTEuR

Just p00p!

Jah ik heb nu sinds 2 dagen same shit met dezelfde brander op een ECS K7S5A, bij mij staat ie wel op master boven een Pioneer s105 als slave. Maar hij kan het niet van de ene op de andere dag niet meer werken, ook al staat ie op slave (zoals bij jou het geval is). Die brander heb ik ook nog geen maand. Nu ga ik wat dingen proberen, anders gaat ie toch echt wel terug naar de winkel in ruil voor een nieuwe...
Pagina: 1