We are all accidents waiting to happen
SRK35ZS-W
ik gebruik IRassistant van sesam.tv, voor mn Winamp 2.8
http://www.irassistant.com
eerst kijken dan zeiken
Als je een beetje handig bent met programmeren dan moet je eens zoeken op Girder. Hiermee kun je volgens mij gruwelijk veel doen. Aangezien ik er echt geen drol van snapte heb ik maar voor iets anders gekozen.
Ik aan de slag gegaan met IRAssistant, een progje dat wat simpeler is en daardoor beperkter in gebruik. Ik heb de simpelste functies van winamp hier met behulp van de keyboard-sneltoetsen er in gezet. Ja het is een gruwelijk lompe oplossing, dat zullen de mensen die hun remote ook voor winamp hebben wel weten, zoals die razendvlugge Bratos
[ Voor 10% gewijzigd door Fish_Hook op 02-01-2003 00:55 . Reden: Nieuwjaars-traagheid ]
"I have no enemies! I have shot them all!" - Spaans generaal Ramon Narvaéz in 1858 op zijn sterfbed op de vraag of hij het zijn vijanden kon vergeven.
t is het enige wat ik zo snel aan de praat kreeg. werkt afdoende, ook voor mediaplayer8. genoeg funcities voor mijn divx-box in-wording.
eerst kijken dan zeiken
Ik heb trouwens ook nog een ander progie geprobeerd, die mij wat gebruiksvriendelijker leek.
BTRemote..alleen daar moet je de goede DLL kiezen van je remote...alleen dat lukte me weer eens niet. Iemand anders hier diedat proggie ook kent? (mn tvkaart= Pinnacle PCTV+remote)
[ Voor 49% gewijzigd door RA7 op 02-01-2003 14:37 ]
Maar voor BTRemote moet je ook een driver hebben....
Een macro is niets anders dan 'wat er moet gebeuren als jij dit knopje indrukt'.
Hiervoor kun je kiezen uit een heleboel functies variërend van "windows afsluiten" tot "dubbelklik in dat venster op die positie". Nadat je deze functie hebt uitgekozen vraagt IRA naar het bijbehorende signaal van je remote (oftewel: hij moet leren bij welk knopje die functie hoort). Als het programma hierna actief is zal hij de functie uitvoeren zodra je op die knop van je remote drukt.
In de helpfile die bij je IRA-progje kwam staat natuurlijk veel duidelijker wat je allemaal moet doen, maar het is eigenlijk meer puzzelen en kijken wat je het handigst kan gebruiken...
succes ermee!!!
"I have no enemies! I have shot them all!" - Spaans generaal Ramon Narvaéz in 1858 op zijn sterfbed op de vraag of hij het zijn vijanden kon vergeven.
Sorry voor de kick....ik zit met hetzelfde en het wil niet echt lukken, kwou vragen of het RA7 nou nog gelukt is...en of hij mij (via msn ofzow) ff zou kunnen helpen of zijn file sturen dat ik ook winamp kan gebruiken
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A