t.net topic/submitter vraagje

Pagina: 1
Acties:

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08-2025
Dit is beetje simpel vraagje maar het zit me al een tijdje dwars,

Als (bv. ik : source) een stukje news submit (of iets voor in de meuktracker)
dan staat er bij submitter altijd "Source" (met een hoofdletter "S" dus), nu vroeg ik het al een keer eerder in zo'n topic thread maar daar zeiden ze dat het niet anders kon.

Nu is Tweakers zo'n goede site en qua coding ook er netjes in elkaar gezet, waarom kan een username dan niet gewoon zo staan zoals ie is?

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

LA --> TFF

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-03 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Namen horen met een hoofdletter te beginnen. Aangezien het hier een onderdeel van een nieuwsartikel betreft dat dus correct geschreven moeten worden, wordt de eerste letter van de submitternaam altijd uppercase gemaakt.

• source
Sorry dat ik het zeg, maar dat is erg onzinnig... "NAMEN", inderdaad ja, horen met een hoofdletter te beginnen, maar "USERNAMES" niet. dat is het mooie aan usernames....

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

Verwijderd

check Femme's username:)

• source
:)

Toch vind ik wel dat ik gelijk heb hierin, als je het niet wilt veranderen prima, maar ik vind de uitleg nu gegeven gewoon niet goed... usernames moeten zo gespeld worden zoals ze zijn, daar kies je je username voor... Namen moeten idd gewoon met een hoofdletter.

Verwijderd

daar heb je vind ik ook wel gelijk in, maar goed het is niet aan mij om dat te beslissen :+

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 23:50 ]

• source
Femme wat vind jij ervan?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zelfs een username hoor je met een hoofdletter te beginnen in een zin. Het is een regelijk dat eigennamen altijd een hoofdletter krijgen, maar de regel dat een nickname altijd een kleine letter krijgt, zelfs aan het begin van een zin, heb ik nog nooit op school geleerd :P

Anders is het gewoon geen correcte zin :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• source
Op school heb ik idd ook nooit geleerd hoe we usernames moesten spellen aan het begin van een zin........ :?

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:13
Een username is ook gewoon een name en valt dus taaltechnisch gezien onder de namen. Voor een username in een zin of boven een nieuwspost gelden m.i. dus gewoon dezelfde regels als voor reguliere namen.

Zie het zo: als ik mezelf morgen in real life "horse" ga noemen, dan wordt dat toch ook gewoon met een hoofdletter op m'n paspoort geschreven? Dat het een alias is doet daar niets aan af.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het is in een tekst gewoon fijner als eigennamen met een hoofdletter beginnen, dat is gewoon een signalering dat het om een naam gaat. En alle fatsoenlijke nicknames beginnen ook met een hoofdletter :P
Pagina: 1