Toon posts:

fifa 2003 router multiplayer probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg me af of het inmiddels al iemand gelukt is om in fifa2003 een multiplayer game te hosten vanachter een router vandaan! (e-tech)

Heb namelijk zo'n beetje alles nu ingesteld volgens mij in mijn router, port 2048 opengezet geforward naar mijn lan-ip. Verder ook nog static-routing ingevuld ivm verbinding tussen 2@home-ers (buren).
(pingen gaat perfect, de pc's zien elkaar en de packages worden goed verstuurd)

Alleen het lukt ons maar niet te connecten!

wat zien we over het hoofd!
grt,
woltmide

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 21:55

Jaymz

Keep on moving !

SGD -> SPV :)

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-02 23:21
staat er misschien ook nog een firewall aan? die veroorzaken met fifa namelijk ook problemen.

Verwijderd

Topicstarter
BEste Jaymz,

Wat bedoel je precies met SGD->SPV?
kun je misschien iets specifieker zijn?

alvast bedankt
grt,
woltmide

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 18:29:
BEste Jaymz,

Wat bedoel je precies met SGD->SPV?
kun je misschien iets specifieker zijn?

alvast bedankt
grt,
woltmide

Hij heeft je topic in een andere subfora gezet.
Spielerij - Games & Discussies naar Spielerij - Problemen & Vragen

En zo te zien ben je vrij nieuw, zou je aub de FAQ willen lezen ?
Maakt je verblijf op GoT een stuk prettiger :)

• Chrissie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-12-2021
Je kunt het beste jouw PC als DMZ instellen op je router...

Hoe je bij port 2048 komt weet ik niet. Je moet de volgende poorten open zetten.
TCP and UDP ports 80, 443, 21001-21100, and 32768-65535 (http://eatech.custhelp.co...T1kZmx0JnBfcGFnZT0x&p_li=)

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

uhm, weet je zeker dat je die poort goed heb geforward? Mayb moet je ff een andere port gebruiken

aan deze link te zien zou het niet moeten uitmaken denk ik, maar probeer het eens, en trouwens. zit je in een domain of workgroup? Toevallig admin rechten op die pc? Dno maar als ik een printer deel bij mijn pa (w2k OS) en ik heb die sessie nog niet geopend via de netwerkomgeving , dan zie ik dus geen printer, ga ik eerst een share benaderen en dus een login invullen, en ik heb dan toegang tot de share, dan krijg ik wel toegang tot de printer ( in een applicatie dus)

dno, maar ik denk ook maar mee :z

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:33

Sport_Life

Solvitur ambulando

Jup zoals Chrissie zegt moet het lukken. Anders moet je ff de firewall uitzetten van Win XP.

offtopic:
Ps: doe mee met de online competitie !

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Topicstarter
to Manic: ja sorry, zal ik doen! toch bedankt voor je reactie!

To Chrissie: Hee bedankt, dan zal het hem daar wel aanliggen!, die port 2048 had ik bij de officiele fifa2003.com pagina weg, maar die klopt kennelijk niet dan!

bedankt voor de reacties

grt,
woltmide

• DaGroninger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06-2025
het ip die ik van m'n provider heb moet ik toch gebruiken?
nadat ik de poorten heb opengezet, zie ik in mijn fifa nog steeds het ip van mijn pc staan.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:33

Sport_Life

Solvitur ambulando

DaGroninger schreef op 21 March 2003 @ 21:33:
het ip die ik van m'n provider heb moet ik toch gebruiken?
nadat ik de poorten heb opengezet, zie ik in mijn fifa nog steeds het ip van mijn pc staan.
Ja, fifa kan moeilijk zien of jij n router hebt :P

Zie http://www.watismijnipadres.nl voor je externe IP adres die je moet gebruiken om te hosten ;)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• DaGroninger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06-2025
Bij werkt het nog niet
ik sprak net met eMAeRCe hij zij dat hij in zijn routerinterface de poorten die hij heeft opengezet heeft geforward naar zijn PC.

ik heb een sitecom router, ik had de poorten gewoon opengezet maar dat werkte dus niet, nu bestaat er bij mijn router de optie: Special Applications; hiermee kan ik een applicatie dus doorsturen naar mijn pc, nu moet ik het volgende weten: Wat zijn de begin en eindpoorten die bij incoming ports open moeten staan en of die TCP of UDP is (allebij kan niet), en hetzelfde verhaal voor de outgoing ports
Pagina: 1