Ik kan sinds gisteren niet meer bellen en gebeld worden. Als ik wil bellen, horen ik 3 piepjes en dan hangt ie op, als ik probeer naar m'n mobiel te bellen, is ie in gesprek. Ik kan nog wel gewoon smsen. Ik heb Ben, en heb nog nooit van zulke problemen gehad. Iemand een oplossing?
Verwijderd
Lijkt me een beetje sterk, ik heb namelijk nog een aantal maal gebeld vandaag.Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 22:31:
ben ligt er gewoon uit na vanacht met nieuwjaar
Daarbij ligt een provicer er echt niet voor 22uur uit, weet je wat voor kosten dat met zich meebrengt ?
Ik zou trouwens gewoon met een vaste telefoon even de helpdesk bellen, want met Ben in het algemeen lijkt dus niets aan de hand. En met dit soort problemen kunnen hun je het beste helpen.
Ja, ik had de helpdesk al gebeld, maar ik ze zeiden dat ik meer dan 10 minuten moest wachten. NO WAY! Dus wacht ik eerst hier maar even op een paar antwoorden.
als es geprobeerd je phone uit te zetten batterij er ff uit en ff laten liggen om te ontladen, daarna er weer in mischien ff in de lader en dan weer ff aanzetten en es proberen...
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
dbzfan schreef op 01 januari 2003 @ 22:37:
Ja, ik had de helpdesk al gebeld, maar ik ze zeiden dat ik meer dan 10 minuten moest wachten. NO WAY!
Wat is er mis met 10 min wachten?
Dit topic loopt nu bijna 60 min, en je hebt ook nog steeds geen antwoord. Dan is bellen toch echt makkelijker hoor
En naast dat; wij moeten gaan raden wat er aan de hand kan zijn met Ben. Bij de Ben helpdesk kunnen ze zo zien waarom je niet meer kunt bellen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()