Toon posts:

[Internet] Welke verbinding voor ....

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Welke verbinding kan een oude man.. ( in de 70 ) nou t beste nemen voor alleen wat surfen?

hij woont in Breda en op zun adres is alles te krijgen kwa ADSL en kabel (slaksema)

k heb geen idee van hoevele data je maakt als je alleen wat rond surft oid.. en wat mailen..

en evt wat extra kosten bij overschrijding van dataverkeer worden,

t moet niet duurder zijn dan 50€ de maand als het ff ken :)

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-08 21:51
het goedkoopste adsl abbo wat er te krijgen is :)
denk niet dat die man nog van ftp gaat downen enzo dus dat zal ruim voldoende zijn :)

Verwijderd

had kpn niet iets van adsl lite ofzo? Dat je wel een redelijk snelle verbinding hebt, met een matig bandbreedte limiet?

kijk maar even op www.mxstream.nl

• JJr
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

JJr

The Future Awaits

Als de oude man alleen maar gaat surfen zou ik het goedkoopste wat er te krijgen is nemen. :)

Verwijderd

voor iets meer dan 50 euro heb je ADSL Basic en weinig last van bandbreedte limiet

Verwijderd

Topicstarter
JanJr schreef op 01 January 2003 @ 22:26:
Als de oude man alleen maar gaat surfen zou ik het goedkoopste wat er te krijgen is nemen. :)
dat dacht ik ook.
maar ADSL LITE heeft 1gb data limiet :X

en k heb geen idee als je daar genoeg aan heb :X

/me pomt 100gb de maand door zun @home lijn :X

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 11:15
50 euro per maand??? Neem idd het goedkoopste adsl abbo... Das vele malen sneller dan een 56K modem, en je betaalt een vast bedrag per maand...

Is wel veel hoor... Wat iemand van 70 uit wil geven... Weet ie wel wat het is??? Anders kan ie misschien eerst beginnen met een 56K modem (kost geen drol), en een gratis abbo... Kost wel de telefoonkosten, maar dan kan ie eerst kijken of het wat is... En dan daarna doorstromen naar adsl als het idd interressant is...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Verwijderd

ik zat te denken aan gewoon een 56k6 monster. heeft mijn opa van 84 ook en die zegt zelf dat het allemaal niet meer zo snel hoeft op die leeftijd.

Verwijderd

Topicstarter
Banzi schreef op 01 januari 2003 @ 22:29:
50 euro per maand??? Neem idd het goedkoopste adsl abbo... Das vele malen sneller dan een 56K modem, en je betaalt een vast bedrag per maand...

Is wel veel hoor... Wat iemand van 70 uit wil geven... Weet ie wel wat het is??? Anders kan ie misschien eerst beginnen met een 56K modem (kost geen drol), en een gratis abbo... Kost wel de telefoonkosten, maar dan kan ie eerst kijken of het wat is... En dan daarna doorstromen naar adsl als het idd interressant is...
hehe

me oma had eerst ook 56k :X en nu heeft ze ook al Zeelandnet kabel :X

maar k geef igg me 56kbps modem mee

dan ken die eerst ff insurfen :P

• JJr
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

JJr

The Future Awaits

Met 1Gb per maand ken je ongeveer 32Mb per dag gebruiken.
Daar moet je heel wat mailtjes en pagina's mee kunnen bekijken lijkt mij.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
broadband basic van casema atm....serieus :)
denk net een tikkeltje goedkoper als adsl lite, maar geen datalimieten die gecontroleerd worden en extra betalen ensow... :)
downstream is maar 16kb/s en upstream 3kb/s, maar je zit niet aan die limiet, en het broadband basic pakket is niet zo ruk als dat oude basic, met dat demos modem. je krijgt gewoon een com21 modem enzo... :)
JanJr schreef op 01 januari 2003 @ 22:31:
Met 1Gb per maand ken je ongeveer 32Mb per dag gebruiken.
Daar moet je heel wat mailtjes en pagina's mee kunnen bekijken lijkt mij.
yups, maar zodra je maar iets gaat downloaden ben je de lul, want met een beetje downloaden is 32meg opeens nix meer...

als het echt bij surfen en mailen blijft, en met mate, idd adsl lite :)

[ Voor 37% gewijzigd door veldmuis op 01-01-2003 22:32 ]

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een datalimmiet van 1GB zou ik niet nemen, omdat een Opa van 70 Kazaa op dezelfde manier installeerd als je zusje van 10. "Start Kazaa @ startup" en "Share kazaa folder with other user" als standaard instellingen. Dit gat het eerste maandje als hij nog niet zo veel in zijn shared folder heeft staan wel goed, maar na een paar maanden zit hij er met zijn upload dik overheen, zeker als kleinzoon vertelt dat je de pc 's nachts aan kan laten staan voor downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
hm dan maar Casema.. maar zijn die verbindingen al redelijk tegenwoordig?
zo`n 2 jaar terug was Casema enorm brak in Breda namelijk :X
Pagina: 1