Ik heb vanmiddag mijn machientje omgebouwd. Nforce2 mobo (Chaintech 7njs) en Corsair XMS3200 C2 derin. WinXP opnieuw geinstalled, allemaal prima. Vanavond dacht ik, nog eff de nieuwste BIOS erop knallen. Die standaard BIOS ondersteunt nog geen aangepaste AGP snelheid en multiplier selection. Ik die BIOS update uitgevoerd, PC opnieuw gestart, en toen crashte WinXP. Ik krijg niet eens het opstart scherm te zien, alleen een blauw scherm met de melding dat ik maar eens moet gaan controleren of mijn HDD niet stuk ofzo. Eronder staat de foutmelding: STOP <veel hexcodes>
Iemand ideeen hoe ik dit op kan lossen? Heeft die BIOS update iets aan me HDD vernaggelt ofzo?
[edit] Ik zat zelf te denken om de WinXP repair te gebruiken. Weet iemand wat dat precies met je install doet? Drivers en geinstalleerde progs enzo?
Iemand ideeen hoe ik dit op kan lossen? Heeft die BIOS update iets aan me HDD vernaggelt ofzo?
[edit] Ik zat zelf te denken om de WinXP repair te gebruiken. Weet iemand wat dat precies met je install doet? Drivers en geinstalleerde progs enzo?
[ Voor 11% gewijzigd door zneek op 01-01-2003 22:25 ]