sorry dat ik in de titel niet meer vertelde, maar ik weet niet echt meer waar ik het thuis moet brengen, en ik kon ook niks in andere topics vindnden zoals het grote @home problemen topic, omdat de search het niet deed en die topics eiglijk veel te groot zijn en voornamelijk op snelheid zijn gericht,
zoeken in de @home database en google heeft ook geen efect gehad.
ik heb zins een week @home breedband, alles ging wel goed, soms wat mider, maar hé, ik mag niet klagen van 9 naar 400KB
eerst dacht ik dat het de DNS was, maar ik heb een paar DNS-servers toegevoegt vanuit het DNS topic, en heb nog geen resultaat gezien.
het zit zo, soms kan ik maar ~25% van de pagina's vinden (got zit vaak bij de andere 75%
) en de emoticons worden soms ook niet geladen (evenals andere kleine plaatjes)
ik denk niet dat het mn firewall is omdat hij nx aangeeft en het niet altijd gebeurt.
Ik draai winXP pro zonder sp1 (vond ik niet goed werken)
heb norton internet security 2003 met de nieuwste updates,
dit alles op een echte P2@600mhz met een geforce 2
en een com 21 modem
zoeken in de @home database en google heeft ook geen efect gehad.
ik heb zins een week @home breedband, alles ging wel goed, soms wat mider, maar hé, ik mag niet klagen van 9 naar 400KB
eerst dacht ik dat het de DNS was, maar ik heb een paar DNS-servers toegevoegt vanuit het DNS topic, en heb nog geen resultaat gezien.
het zit zo, soms kan ik maar ~25% van de pagina's vinden (got zit vaak bij de andere 75%
ik denk niet dat het mn firewall is omdat hij nx aangeeft en het niet altijd gebeurt.
Ik draai winXP pro zonder sp1 (vond ik niet goed werken)
heb norton internet security 2003 met de nieuwste updates,
dit alles op een echte P2@600mhz met een geforce 2
en een com 21 modem