Laptop reboot uit zichzelf

Pagina: 1
Acties:

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:50
Beste mensen,

Onlangs heb ik een Compaq laptop aangeschaft met de volgende specificaties
* AMD Athlon 4 1200 Mhz
* 256 MB Ram
* S3 onboard shared 16 mb videokaart
* 20 gb HDD
* floppy drive en dvd rom

Als ik uit een game ga (bijv counter-strike, wat ik nog wel ens speel), valt men laptop prompt uit. De spelletjes zelf gaan onwijs langzaam, vooral counterstrike over internet, ondanks men Mxstream comfort abonnement (bij planet).
Hebben jullie hier meer ervaring mee of weten jullie het antwoord?

Alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Ik ga er van uit dat je WinXP draait, en in dat geval kan het zijn dat indien er een kritische fout optreedt, je systeem reboot.

Dit staat ingesteld in je System Properties, tabblad advanced, Startup en recovery --> System Failure. Als daar een vinkje voor staat dan reboot windows in geval van een fout.

Ik heb zelf ook een maf probleem met mijn compaq, maar ik weet niet of jouw probleem hetzelfde is. [rml][ COMPAQ PRESARIO] Loopt op bijzondere wijze vast[/rml]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Bel compaq op :? bedoel, daarom koop je toch zo'n ding bij hun... (ik kan geen andere rede verzinnen..)

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Icey schreef op 01 January 2003 @ 21:33:
Bel compaq op :? bedoel, daarom koop je toch zo'n ding bij hun... (ik kan geen andere rede verzinnen..)
PC priveproject ;)

Aan TS:
IS je videokaart, voor zover je het een videokaart mag noemen, niet te langzaam?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
jadjong schreef op 01 januari 2003 @ 21:36:
[...]

PC priveproject ;)

Aan TS:
IS je videokaart, voor zover je het een videokaart mag noemen, niet te langzaam?
bij mijn weten, meeste pc-prive projecten mag je gewoon ergens anders uitozken, en de factuur inleveren @ werkgever (vraag maar eens na ;)), maar vaak gaan ze naar 1 fabrikant (dell/compaq) dat is niet allen makkelijk, maar voor ook financiel leuker...

Maar als je vraagt of je het ook ergens anders mag kopen dan zullen ze (na veel zeiken ;)) op een gegeven moment toegeven dat dat mag :)

• jozy
kan het er niet aan liggen dat hij te warm word en dan zichzelf uitgooit? 8)7 8)7 :r })

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Meestal is het een hitte-probleem ja... Wordt waarschijnlijk terugsturen naar de fabrikant...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• jozy
Het ligt er niet aan dat hij een fatale fout heeft waardoor hij reboot, maar juist dat hij te heet word. Niet vergeten het is een AMD, daar staan ze bekend om dat ze te heet worden!!!! 8)7

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Bel Compaq eens dan... wschl is het een hitteprobleem... Daardoor gaat windows fouten geven en reboot hij automatisch...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

jozy schreef op 02 januari 2003 @ 19:45:
... Niet vergeten het is een AMD, daar staan ze bekend om dat ze te heet worden!!!! 8)7
Niet TE heet, maar HEET! Maar als je dat nou weet, waarom koop je dan een AMD?

Ff terug naar je vraag, ik zou er niet teveel mee gaan klooien. Laptops zijn complexe dingetjes, ik zou hem gewoon bij meneer Compaq afleveren, zeggen: hij doet het niet meer en w88 tot je hem weer kunt ophalen!
Pagina: 1