Toon posts:

[Win2k] Zwart scherm, na bootscreen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleempje. ;(

Nadat ik 3 dagen lang veel had gedaan op me PC, had die een reboot nodig, maar ik kreeg na het "Based on NT Technology" scherm een zwart scherm, ik in VGA Modus proberen, werkt gewoon, ik was met powerstrip bezig geweest, dus ik denk, ik verwijder die, zou de oorzaak kunnen zijn, maar ook dat helpt niet!

Ik vroeg mij dus af, of iemand wist hoe dit zou kunnen komen, heb wel gezocht, ik doe VWO 5, maar kan absoluut geen engels :+ .

Ook in de FAQ stond niet echt iets bruikbaars, dus vandaar dit topic, bij voorbaat dank. :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
verwijder de videodriver (in veilige modus) en vervang deze door de standaard vga drivers, dan de nieuwste drivers downloaden van de site van de fabrikant en deze installeren..

videokaart is nvidia based :? www.nvidia.com voor drivers... let wel dit is een engelstalige site... ;)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op 01 januari 2003 @ 21:24:
verwijder de videodriver (in veilige modus) en vervang deze door de standaard vga drivers, dan de nieuwste drivers downloaden van de site van de fabrikant en deze installeren..

videokaart is nvidia based :? www.nvidia.com voor drivers... let wel dit is een engelstalige site... ;)
;)

Ga ik even proberen (bedenk nu dat ik inderdaad nieuwe drivers had geinstalleerd 8)7 )

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thnx zwelgje!
Ik kom weer in windows, en ga me oude drivers installeren :)

[/noobvraagje]