Ik heb een mikroteck scannertje met van die handige email, upload, save, copy knopjes (gekocht omdat mijn pa dit zo makkelijk vond). In de systray op de machine waaraan hij hangt (XP) staat er een icoontje van, en dat lijkt allemaal wel aardig. Probleem is dat hij de zoveel uur rood wordt en gedisabled is. Ik moet dan met rechts klikken, initialiseren en finish klikken.. dan werkt het weer
Het ding hangt aan USB en ik heb 'm al meerdere keren op andere USB-poorten proberen te zetten maar dit hielp niet. Van de microteck helpdesk heb ik inmiddels genoeg dus vraag ik het hier maar eens.
Probleem is dus, dat ik elke keer moet enablen/detecten alvorens ik weer kan scannen zoals het zou moeten.
Het ding hangt aan USB en ik heb 'm al meerdere keren op andere USB-poorten proberen te zetten maar dit hielp niet. Van de microteck helpdesk heb ik inmiddels genoeg dus vraag ik het hier maar eens.
Probleem is dus, dat ik elke keer moet enablen/detecten alvorens ik weer kan scannen zoals het zou moeten.