King for a day,... fool for a lifetime.
kruisje hier
edit:
Oja nu wel mischien de resolutie
edit:
Oja nu wel mischien de resolutie
[ Voor 65% gewijzigd door Nevada op 01-01-2003 20:39 ]
Unreal Tournament '99
Verwijderd
Bij mij lag dat aan mijn resolutie. Als je CounterStrike op een andere resolutie zet gaat de crosshair ook anders. En aan de optie of je hem wel op full-screenmode hebt staan
bij het installeren staat het normaal.. na verloop van een aantal weken spelen schiet ik net op het bovenste streepje.. en nu ineens schiet ik er boven.Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 20:36:
Bij mij lag dat aan mijn resolutie. Als je CounterStrike op een andere resolutie zet gaat de crosshair ook anders. En aan de optie of je hem wel op full-screenmode hebt staan
ik zal eens met de resolutie gaan spelen dan
King for a day,... fool for a lifetime.
speel je wel in OpenGL ?
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 01-01-2003 21:57 . Reden: spellingsfout ]
Verwijderd
hmmm... strange, Counterstrike opnew instaleren helpt ook niet? Heb je de orginele CD? of een gekopieerde direct van een /dir ?
als dat neit zo is.. probeer eens een spritemodel te kopieren van iemand anders?
-dINo|Nydro-
als dat neit zo is.. probeer eens een spritemodel te kopieren van iemand anders?
-dINo|Nydro-
is een command voor dat je je kleur van je crosshairs kan veranderen
eehm ff denken, druk een in console op a en dan tab, dan krijg je waarscheijnlijk adjustcrosshair en dan kan je ale kleuren krijgen :d
eehm ff denken, druk een in console op a en dan tab, dan krijg je waarscheijnlijk adjustcrosshair en dan kan je ale kleuren krijgen :d
bla?
Verwijderd
ik had er ook last van, iets met resolutie en fullscreen,
sowieso opengl aan zetten
keer proberen met een reso van 800x600
sowieso opengl aan zetten
keer proberen met een reso van 800x600
Pagina: 1