AT vs DPC UT

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:41
Op : http://anandforums.gisystech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=169084 worden we uitgedaagd voor een potje UT. Ik zie daar nog weinig reacties van DPC'ers. Maar het lijkt me toch eigenlijk wel een goed ideetje, moeten we alleen wel een paar goede UT'ers hebben, want aan mij zul je niet al teveel hebben ;)

[removed]

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Hehe ik zal BenchMarc ff roepen, die is goed met UT.
Ik kan alleen een beetje instagibben...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Eddict
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025

Eddict

has Anterograde amnesia

Potje UT ? Zijn ze bang dat ze RC5 gaan verliezen ofzo ?!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:13
Hmm, doe mij maar een potje HalfLife. Daar ben ik wel goed in :)

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 20:33
hahahahahaha :D lol dit wordt nog goed lachen geblazen :) ik ga de beste UT speler van www.clanbase.com en de 4e beste meehalen :)

Verwijderd

Di's natuurlijk een list, we gaan met z'n allen ut spelen, dus gaat koetje minder snel dus minder blokkies, anand zet wat extra pc'tjes in en eindigt weer boven ons in daily stats voor die dag!

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Coder >> HAHA! Goeie! LOL! :) :) :)

Zoals ik in de topic op TA's forum heb gezegd, ik wil ook wel mee spelen. 'k Ben misschien niet de beste, maar ach, misschien dat we bij gebrek aan ruimte op 1 server, we ons kunnen gaan verdelen over meerdere servers met verschillende klasseringen. (ik bedoel, ook niet iedereen bij DPC of TA gaat even snel met z'n koe ;))

Verwijderd

Er valt alleen weinig te UT'en met een ping van 800 :'(

Verwijderd

Don't tell me this is all the interest you can gather! You're not afraid I hope. ;)

• redwing
Wij schrijven bij jullie op het forum ook jullie taal, doe jij dat dan ook ;)

oftewel voor Bobberfet, try in dutch please, we also (try to) write in english on your forum ;)

[removed]

Verwijderd

Welcome BoberFett.

Because this is the "Dutch Power Cows" forum and not a play-yard for gamers :)

RC5 Rulez

Verwijderd

/me is erug goed in UT

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Hé Coder LOL. Dat moet je ook bij Anandtech op het forum zetten. Kijken of ze er ook om kunnen lachen. Het zal me niks verbazen als het hun echt reden is :)
Maar het is een goed idee om de frustaties die bij sommige dpc-ers en anandtech-ers(?) zit, eruit te werken

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

ik doe ook wel mee hoor
lijkt me lachuh

• looskuh
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Ach ik ben over het algemeen wel goed in UT/q3/counterstrike/hl/tfc/q2/q1 Maar niet wereldschokkend. UT zou ik eerst es ff ergens moeten downen want das alweer een tijdje geleden dat ik dat heb gespeeld.

OK but if you need me, I'll be there.. (iii'll be theere....)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:58
Heej benchmark heb ik niet pas geleden een war tegen jouw clan gespeeld? Ik zit bij de barbarians (bar), en er was iemand die rondhuppelde onder de naam benchmark. En ik ben wel in voor een potje UT dus count me in!
Alleen speel ik liever q3.... daar beat ik ze sowieso vet ;)

kunnen we anders geen UT en Q3 spelen? Zijn we sowieso verzekerd van winst in q3 ;)

Oja en natuurlijk niet onder de naam GoT clan ofzo.... want daar zit ik (en andere) helemaal niet bij.

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Heren van de [DPC] Clan... Prepare to defend our honor!! Wij gaan die Yanks natuurlijk effe helemaal naar de kl@te helpen he?! ;)

Aangezien we AT met RC5 al een tijdje het leven zuur maken, kunnen we het nog een stukkie erger maken door ook AT te verslaan in UT ;) >:)

Allemaal de wapens oppakken, even invetten en begin maar te oefenen door de Botjes in UT namen te geven van AT members hehe ;) ;)

DPC RULEZZZ!!!

specs | 3360wP met SE3000

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

zou ik wel een server halverwege uitzoeken.... ivm pingetje :)

Join TeamBVD!

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Halverwege? Zon ongeveer ter hoogte van de breuklijn ofzo? ;)

Laten we proberen een server in nederland te pakken.. Dan hebben we dat alvast gewonnen.

Lame but true!

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05 14:03
Ik kraak wel blokjes...pas sinds kort ,,maar het lijkt me zeker leuk om mee te doen (ik heb redelijk wat ervaring)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

UT? HAHA. Kom maar op. Ik lust ze rauw. UT is MIJN spel.

• Skinny
  • Laatst online: 22-03 20:57

Skinny

DIRECT!

Ik ben niet zo heel goed in UT, maar het lijkt me toch wel een goed idee om toch mee te doen ?! Hier geldt toch ook wel "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd ?" (of waren het nou blokjes ? ;-))

Greetz
Skinny

SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Inderdaad hoe gaan jullie dat doen met de gameserver?
Nogal een afstand...
Moet je een dedicated E3 hebben met een server erop.
Of 4 games. 2 'in nederland' (Q3A en UT)
en 2 in de USA (Q3A en UT).
Das eerlijker.
Met zoveel die-hard tweakers/ATers is er vast wel iemand die een superverbinding met gameserver op kan zetten.
Nog een lastig iets:
tijdverschil....

Suuk6 verder UT en Q3A is niks voor mijn.
Ikke CS spelen

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• cire
  • Laatst online: 03-05 22:06

cire

Is het niet mogelijk die server zo te plaatsen dat Surfnet wordt gebruikt voor de verbinding met Amerika?
Surfnet schijnt een eigen PoP in New York te hebben met verbinding van 466Mb/s naar Nederland.

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

tsja,

zet de server in IJsland of Groenland.....

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

UT?
Ik ken nog wel een paar goeie spelers, wel allemaal LMS, maar een overstap naar DM is zo gemaakt. Ik heb zelf de hele dag een server draaien dus oefening heb ik genoeg, kijk maar's bij ngWorldStats =)

Als iemand een goeie server kan regelen doe ik mee!!!

• Qui-Gon
  • Laatst online: 06-04 10:29
Ik doe ook mee, voor de gelegenheid kan ik wel ff met ISDN inbellen want met demos haal ik niet lager dan een ping van 150 gem.

Verwijderd

Ik wil ook wel meedoen, maar in tegenstelling tot mijn vriend Qui-Gon heb ik alleen een brak demos modempje waar ik niet onder de 400 kom met pingen... en geen ISDN om ff snel in te bellen... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

dus ik kan juliie helaas niet helpen...

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik wil ook wel mee doen :)

FF wat AT'ers afknallen lijkt me leuk >:)

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zelf doe ik helemaal niets met games, maar ik weet dat Team Anandtech een eigen game-server heeft waar regelmatig oorlogen worden uitgevochten tussen TA leden en tegen sysopt/tweakit. Dus als jullie een betere server willen, zal een van jullie die zelf moeten draaien denk ik. (Of bestaat er zoiets als vrij toegankelijke game-servers?)

Thijs

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:11

Floor-is

5.2

Ik mag niet opscheppen, maar ben redelijk goed in dit soort spelletjes. Heb alleen ff geen UT op mijn systeempje staan... Die moet ik eerst weer eens gaan installeren.

Kweetniet hoor, maar er is toch wel iemand die systeembeheerder ofzow is bij een bedrijf, waar we met een man of 15 heen kunnen om de TA-ers ff flink af te knallen?
Beloven we plechtig de boel heel te houden en niet ALLE compu's te bevuilen met het koetje (voor zover nog van toepassing).
We kunnen eventueel zelfs wel onze eigen systemen meenemen, of niet?

Alleen die gasten met waterkoeling krijgen het wat moeilijk :o ;)

Plezier

Bericht hierboven

Verwijderd

ik wil ook graag meedoen, ik heb het vaak gespeeld. En ben er best wel goed in, in die grote gevechten ( >32 man ) vaak net 1 of 2 mannekes beter dan ik. Ze zijn net zo goed in het ontwijken, maar op een of andere manier veel beter in het afslachten van mindere spelers. 1 tegen 1 heb ik nog wel een kans.

Verwijderd

Voor Nederlands Eer ben ik bereid om mee te vechten.

Soldaat van Oranje eerste klas :)

Verwijderd

Sorry about the English friends.

Ich spreche ein bischen Deutsch... en peu Francais... to sukoshi Nihongo... but I don't speak a word of Dutch.

I'll get myself a Dutch-English dictionary and try to learn a little bit so I can make you suffer through some really bad Dutch. ;)

• Elissen
  • Laatst online: 12-03 16:55
You're welcome!
It's always nice to hear somebody want's to learn Dutch, but I'l warn you: Dutch is a very difficult language to learn.
Even for ourselves it is often verry difficult because of all the exceptions and rules.
Good Luck!

• [J.d.I.] DirtyHarry
We kunnen naast UT en Q3A ook nog HalfLife doen voor de echte HalfLife veteranen! Ik ben wel goed in HL, en ik kan ook nog wel een paar mensen optrommelen die ook erug goed zijn.
HalfLife Roelt! :)

• [J.d.I.] DirtyHarry
We kunnen naast UT en Q3A ook nog HalfLife doen voor de echte HalfLife veteranen! Ik ben wel goed in HL, en ik kan ook nog wel een paar mensen optrommelen die ook erug goed zijn. Ook van de [Just dU It!]-clan!! >:)
HalfLife Roelt! :)

Hmm 1 post teveel:O

DirtyHarry (edited 18-05-2000).]

• Flapmo
  • Laatst online: 26-05 20:59

Flapmo

and back is gigi!

Ik ben van de partij..

Heb dan wel al een tijdje geen UT meer gespeeld maar speel nog wel Soldier of Fortune (SoF) en dat is ook een vette shooter ben nog wel in vorm geef maar een gil op me e-mail (bastijn_vissers@worldmail.nl) als het spel begint.

Natuurlijk lees ik ook de topic dus als het daar komt ook goed.....

:)kickass :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

IK doe ook mee,lekker matte met AT.

• redwing
Wordt het niet een keertje tijd om hiervoor een tijd en plaats te kiezen ? Ik heb al een tijdje geen UT gespeeld, maar ik neem aan dat er genoeg anderen zijn die een goede server kunnen uitzoeken, zodat het een beetje eerlijke partij wordt. En een tijd moet niet zo moeilijk zijn, als het in het weekend is moet er wel een tijd te vinden zijn die ons en AT goed uitkomen.

[removed]

• Tuinhark
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Ich frage mich... can BoberFett actually read Dutch? :)

Ik bedoel, hij post hier nu een aantal keer, in het engels enzo, maar weettie ook waar we het over hebben? ;)

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

hij gebruikt Babelfish (een vertaalprogje)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Zoals velen zich waarchijnlijk af zouden vragen.: <H3>WAAR EN WANNEER¿</H3>

IIG: COUNT ME IN!
laat ze anders naar het WAN komen. :)
Kunnen we ze inmaken met een lekkere lage ping. :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• php
  • Niet online

php

He Itsme! Mijn waterkoeling zit gewoon in de behuizing ingebouwd hoor! Enkel een extra stopcontact nodig! Kan alleen niet UT-en..... :(

Verwijderd

Me wil graag ook fraggen als ik maar een beetje de ruimte krijg. P.S moet niet te rustig zijn dan ben ik minder goed maar met zo veel reacties lijkt me dat dat niet het geval is waar kan ik mij aanmelden. Een speciaale [dpc} UT en Q3 team site lijkt mij een goed idee
Pagina: 1