Verwijderd

Topicstarter
Allereerst

ik heb een Nokia 6510 waar ik uiterst tevreden mee ben... hij werkt prima echter zitten er 2 fouten in waaraan ik me er niet zo 1-2-3 aan stoor

fout 1:
Bij smsje versturen reset de telefoon zich wel is... sms weg :(

fout 2:
Bij timed profiles als ik me telefoon in het Nederlands heb kan ik de door mij ingevoerde uren niet zien dus die blijft er staan uu:12 waarbij ik bijv bij uu 01 in heb getikt

Nu wilde ik laatste firmware upgraden dus ben naar een Nokia Service Point gegaan, maar daar zeiden ze dat Nokia een reorganisatie aan het doorvoeren was mbt het ontwikkelen en updaten van software dus was en is het nog steeds niet mogelijk... meer mensen hier ervaring mee of is dit gewoon een "smoes"?

en loop ik veel risico na een update dat er iets anders niet goed functioneerd?

kan ik zelf mijn firmware updaten? (heb alleen infrarood als data-koppeling tussen pc en gsm)..
Nokia 6510
V 04.06
18-06-02
NPM-9

Verwijderd

ik weet niet of het een smoes is,
wat ik wel weet is dat bij mijn 8310 ook is geupdate en dat het gedaan is in 15 min,
je moet wel ff je data opslaan met pcsuite, want die gaat verloren!!

Verwijderd

Topicstarter
euh wat gaat er allemaal verloren? het enige wat van belang is zijn me telefoonnummers de rest mag van mij weg wezen... :)

maar ik vind het zo waardeloos dat je wat ik merk bij nokia weg word gestuurd met "lege" handen...

ik kon kiezen of wachten tot alles weer in orde was bij hun of me foon opsturen en hem dan tussen de 4 weken en 12 weken kwijt te zijn.... omdat die opgestuurd zou worden naar finland ofzo wat die gozer brabbelde

Verwijderd

je telefoon nr's gaan verloren ja,
probeer eens een ander service point, misschien dat het daar wel gaat, want soms hebben niet alle service points de software en dan wordt je met een smoes weg gestuurd, had ik ook in eindhoven!!

Verwijderd

Ik zelf heb ook dat probleem, nou heb ik software versie 4.00 uit mei '02....het is inderdaad een smoesje want ze zijn verplicht je de laatste software versie te geven als jij klachten hebt met dat toestel....

Verwijderd

Topicstarter
bestaat er ergens een site waar changelogs opstaan van firmware updates of bekende bugs per software versie ofzo?

• _Spike
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-01 20:55
URL WEG!

Tot versie 4.12 staat hij er voor de 6510.
Het is geen officiële site, dus hij kan incompleet zijn.
Het is ook niet de snelste site die er is :)

[ Voor 20% gewijzigd door Xandrios op 08-01-2003 21:58 ]

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it !!!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:08
_Spike, dit is niet de bedoeling. Er zit nogsteeds copyrights op zulke firmwares, het is dus NIET de bedoeling dat je ze gaat posten hier :z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.