Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
En tsja je hoeft niet perse een router bij hun te halen lijkt me
En anders is google je vriend:
[ Voor 9% gewijzigd door Ibbelz op 01-01-2003 20:18 ]
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Google's vondsten zijn vervuild met tweakersNet prijs opgaven en andere E-aanbieders, weinig echte info dus
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
ik wil niet helemaal moeilijk doen , maar waar baseer jij op dat het niet kan ?
ik heb misschien het voordeel dat ik de snelheden gezien heb en nog sneller ook
wij verkopen speedlinq vandaar , maar waarom zouden ze iets aanbeiden wat ze niet waar kunnen maken ?
en wat betreft de router die zit ingebouwd bij de modem dus als je de modem koopt heb je dus alles ineen !
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<Pantagruel schreef op 01 January 2003 @ 19:52:
Na een eerdere thread die gelocked werdt/is ( en u is bedankt pven en met name Cutebritney voor de lock, tjezus ik check niet ieder uur GoT op response)
Ja wat moet je er mee , 1 verwijzing naar een andere thread zonder relevante info en de 2e respons was de lock en move naar een andere niet relevante thread.
Zou fijn zijn als de mod-crew je iets meer tijd gaf ipv dingen mteen te locken en weg te modden.
Lees m'n reply eens goed. Er staat: VERDER gaan. Ik zeg niet dat je daar je informatie uit moet halen, maar gewoon de vraag die je hebt, DAAR stellen.Pantagruel schreef op 01 januari 2003 @ 21:19:
[...]
Ja wat moet je er mee , 1 verwijzing naar een andere thread zonder relevante info
Zou fijn zijn als de mod-crew je iets meer tijd gaf ipv dingen mteen te locken en weg te modden.
Ik moet zeggen dat ik het handiger vind, dat sommige users gewoon eerst even goed lezen voordat ze dit soort acties gaan ondernemen.
Dit topic is gesloten.
![]()